حضور مسئولین در منازل شهدا موجب قوت قلب و تقویت روحیه خدمتگزاری می شود\
  • هدایت مظلومی؛

حضور مسئولین در منازل شهدا موجب قوت قلب و تقویت روحیه خدمتگزاری می شود

  • کد خبر: 212490
  • چاپ
  • انتشار: 23 فروردين 1397 - 13:50

استنادنیوز؛ سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران بیان داشت:حضور مسئولین در منازل شهدا موجب قوت قلب و تقویت روحیه خدمتگزاری می شود.

هدایت مظلومی پس از دیدار با سیزده ایثارگر شهرهای چالوس،نوشهر،قائمشهر و ساری گفت:تکریم و سپاسگزاری از ایثارگران بر همگان واجب و تکلیف است و همه مسئولین باید در این حرکت معنوی مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا مایه خیر و برکت هستند اظهارداشت:پدران و مادران عزیز شهدا در جامعه باید مورد احترام و تکریم همگان واقع شوند.

مظلومی با اشاره به اینکه حضور مسئولین در منازل شهدا موجب قوت قلب و تقویت روحیه خدمتگزاری می شود عنوان کرد: دیدار از خانواده های معزز شهدا،جانبازان و آزادگان هم موجب خرسندی خانواده ها و هم باعث شناسایی و حل مشکلات آنان خواهد داشت.

وی گفت: خانواده های شهدا و ایثارگران ذخیره های گرانبهایی هستند که هرگز فراموش نمی شوند و بعنوان الگوی صبر و پایداری ،نام نیک آنان در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران به همراه مشاور استاندار در امور ایثارگران در شهرستان چالوس با مادر شهیدان حسن و حسین جعفرزاده، مادر دو شهید بهرام و محمد ایرج عزیزی،جانبازان هفتاد درصد ضرغام زال نژاد ، یعقوب کیادلیری و جانباز محمد تقی بابو کوهستانی دیدار کرد.

مظلومی پس از آن در نوشهر از والدین دو شهید سید حسن و سید جواد پوراکبر رضوی ، جانباز 55 درصد مهدی پوراکبر رضوی،جانباز قطع نخاعی امان ا... خزایی ،والدین شهیدان فرهاد و محمود قاسمی ، جانباز 70 درصد روشندل محمدرضا خواجوند عابدینی و فرزند شهید واعظی دیدار به عمل آورد.

وی در شهرستان قائمشهر از اسوه صبر و شکیبایی مادر سه شهید والامقام سیامک،سعید و سعادت طبری دیدار و از وی قدرشناسی و دلجویی نمود.

سرپرست بنیاد مازندران به اتفاق مشاور استاندار در امور ایثارگران و رئیس بنیاد ساری درروستای عیسی خندق ساری از والدین شهید گرانقدر نصرا.. حسن نژاد دیدار و با آنان به گفتگو پرداختند.

در دیدارهاي صورت گرفته، مسائل و موضوعات خود را در حوزه خدمات رسانی شامل مسکن ،بیمه درمانی ،اشتغال و... با سرپرست بنیاد مازندران و مشاور استاندار در امور ایثارگران در میان گذاشتند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار