طنین فریاد آزادی قدس در مازندران\
  • هم صدا با قدس

طنین فریاد آزادی قدس در مازندران

  • کد خبر: 212739
  • چاپ
  • انتشار: 18 خرداد 1397 - 12:45

استنادنیوز؛راهپیمایی روز قدس امسال با حضور گسترده مردم روز دار و طنین فریاد های انزجار از اشغالگران قدس، آمریکا و همکاران عرب آنها در منطقه نشانگر زنده شدن امید به آزادی قبله نخست مسلمانان است. 

در حالیکه استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی با همکاری برخی کشورهای عرب منطقه در سال های اخیر با خلق سناریوهای مختلف در خاورمیانه در تلاش برای به فراموشی سپردن قدس به عنوان قبله نخست مسلمانان بودند اما شکست همه توطئه های آنها عزم و اراده مسلمانان و آزادیخواهان جهان را برای حمایت از فلسطینیان در زمینه بازگشت به سرزمین خود بیشتر کرده است.
دشمنان اسلام با ایجاد داعش و دیگر گروه های تکفیری، عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی و طرح انتقال سفارت آمریکا به قدس به عنوان پایتخت این رژیم در تلاش بودند تا افکار عمومی جهان بویژه مسلمانان برای همیشه مساله قدس و فلسطین را به فراموشی بسپارند اما تلاش جبهه مقاومت در نابودی گروه های تکفیری و راهپیمایی بازگشت به فلسطین همه این توطئه ها را خنثی کرد.
مردم روزه دار مازندران همگام و هم صدا با مسلمانان جهان در هوای گرم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور حماسی خود در راهپیمایی و شعارهای مرگ بر آمریکا، اسرائیل غاصب و وهابی فریاد آزادی قدس سردادند.
راهپیمایان روز جهانی قدس با سردادن شعارهای ' با اتحاد ملت فلسطین آزاد گردد قبله مسلمین'، ' این آخرین پیام است، سپاه اسلام ما آماده جهاد است'، ' فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است'، ' فرموده خمینی و خامنه ای چنین است، حمایت از فلسطین تکلیف مسلمین است' و ' امروز روز جنبش و قیام است، روز نجات قبله اسلام است' خواهان آزادی قدس شریف و حمایت از مردم مظلوم فلسطین شدند.
شماری از شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس در مازندران اعلام کردند: امروز آمده ایم بگوئیم ملت فلسطین تنها نیست و قدس قبله نخست و متعلق به همه مسلمانان عالم است. آمده ایم همراه و هم صدا با دیگر مسلمانان در روز قدس به عنوان رستاخیز جهانی علیه جنایت های رژیم صهیونیستی یکصدا فریاد مرگ بر اسرائیل و استکبار سردهیم.
به اعتقاد شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس تنها مختص قدس نیست بلکه روز حیات اسلام است و باید به همه ابرقدرت ها نسبت به تعدی به اسلام هشدار داد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار