افزایش وسعت پارک جنگلی کشپل باعث ارتقای اقتصاد چمستان می‌شود\

افزایش وسعت پارک جنگلی کشپل باعث ارتقای اقتصاد چمستان می‌شود

  • کد خبر: 212789
  • چاپ
  • انتشار: 23 خرداد 1397 - 09:47

استنادنیوز؛ علی اسماعیلی اظهار داشت:افزایش وسعت پارک جنگلی کشپل باعث ارتقای اقتصاد چمستان می‌شود.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وسعت پارک جنگلی کشپل از 20 هکتار به 220 هکتار رسیده است، گفت: این مهم باعث ارتقای اقتصاد چمستان می‌شود هر چند معتقدم باید ثروت‌افزایی در منطقه با افزایش اشتغال و کار باشد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه در زمینه توسعه راه‌های روستایی با حمایت مردم و روستاییان 75 کیلومتر از مسیر روستایی چمستان بازسازی و بهسازی شده است، بیان کرد: برای تعریض مسیر اصلی آلشرود به چمستان کار شبانه‌روزی شده البته لاین شمالی این مسیر پرتردد پایان یافته و طی دو ماه آینده نیز اقدامات لاین جنوبی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: برای این مسیر قرارداد ایجاد همه پل‌ها منعقد شده است و تنها هدف‌مان در شهرستان نور توسعه و پیشرفت است.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه جوانان سرمایه‌های بزرگ هر ملت هستند، تصریح کرد: امروزه درد مشترک‌مان در این شهرستان عدم توسعه‌یافتگی است و برای برون‌رفت از این مشکل نیاز به همت، کمک و مشورت با مردم داریم.

علی اسماعیلی با بیان اینکه باید فرهنگ پاسخگویی مدیران به مردم نهادینه شود، ادامه داد: امروزه شهر چمستان نسبت به گذشته با پیشرفت فراوانی روبرو است و اقدامات متعدد همانند کلنگ‌زنی ساختمان سه طبقه اورژانس 115 بنفشده تنها در بخش بهداشت و درمان می‌تواند نویدبخش ارتقا و ترقی باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار