سلامت جامعه با ارتباط قوی بین مجامع علمی و جامعه پزشکی ارتقا می یابد\

سلامت جامعه با ارتباط قوی بین مجامع علمی و جامعه پزشکی ارتقا می یابد

  • کد خبر: 212906
  • چاپ
  • انتشار: 30 خرداد 1397 - 15:48

استنادنیوز؛مدیرکل بیمه سلامت مازندران بیان داشت:  ارتباط محکم مجامع علمی و جامعه پزشکی موجب ارتقاء سلامت جامعه است  که با بهره مندی از اساتید مجرب و برجسته دانشگاه می توان این ارتباط را محکم تر نمود

 

 

مدیرکل بیمه سـلامت مازندران در همایش شرکای کاری این اداره کل که با حضور تنی چند از پزشکان طرف قرارداد در ساری برگزار شد، بیان داشت:  ارتباط محکم مجامع علمی و جامعه پزشکی موجب ارتقاء سلامت جامعه است  که با بهره مندی از اساتید مجرب و برجسته دانشگاه می توان این ارتباط را محکم تر نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت مازندران، دکتر رسول ظفرمند، مدیرکل بیمه سلامت مازندران در ادامه افزود: برخی اوقات مشاهده می شود که بعضی از تجویزها در زمینه تصویربرداری از سوی بیمار به پزشک تحمیل می شود که این امر بار اضافه ای به موسسات تصویربرداری تحمیل می کند و در این راستا اگر ما بتوانیم نشستهایی با متخصصین این امر داشته باشیم یقیناٌ می توان به راه های بهتری جهت ارائه خدمات بهینه درمانی به بیمه شدگان دست یافت.

مدیرکل بیمه سـلامت مازندران ضمن تقدیر از همراهی همیشگی انجمن رادیولوژیست های استان با بیمه سلامت ، افزود: تقویت و تکرار این جلسات موجب تعامل و هماهنگی هرچه بیشتر در ارائه خدمات درمانی مورد نیاز به بیمه شدگان خواهد شد که این امر هزینه درست اعتبارات سلامت را به همراه دارد. وی افزود: ما به دنبال کم هزینه کردن نیستیم بلکه دنبال هزینه اصولی، منطقی و علمی برای خدمات درمانی مورد نیاز بیمه شدگان می باشیم.

لازم به ذکر است در این همایش دکتر هادی مجیدی، متخصص رادیولوژی و سونوگرافی و استاد دانشگاه، مباحث علمی روز را در خصوص تصویربرداری پزشکی برای حاضرین تشریح نمود و در ادامه این نشست، حاضرین به بحث و تبادل نظر پیرامون مباحث ارائه شده پرداختند.

در پایان این همایش نیز از دکتر حسن نوروزی، متخصص کودکان از شهرستان آمل،  که در زمینه تجویز علمی و منطقی تصویربرداری در نسخ تجویزی اهتمام ویژه ای داشت ، با اهداء لوح سپاس از سوی مدیرکل بیمه سلامت مازندران تجلیل به عمل آمد.

 
 
 


 
 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار