قوانین دست و پاگیر باید اصلاح شود\
  • استاندار سمنان:

قوانین دست و پاگیر باید اصلاح شود

  • کد خبر: 212945
  • چاپ
  • انتشار: 02 تیر 1397 - 08:51

استنادنیوز؛استاندار سمنان در همایش مردم و مجلس در سالن هلال احمر سمنان اظهار کرد: قوانین نیازمند بازنگری هست و باید قوانین دست و پاگیر نیز اصلاح شود مجلس باید راهکاری برای حل این قوانین ارایه دهد

استاندار سمنان در همایش مردم و مجلس در سالن هلال احمر سمنان، افزود: در کشور برخی قوانین به درستی اجرا نمی شوند و برخی قوانین دارای نقص هایی هستند که باید اصلاح شود.
وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهای پر قانون بوده و سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال با انبوهی از قوانین دست و پاگیر مواجه است.
چاوشی ادامه داد: قوانین نیازمند بازنگری هست و باید قوانین دست و پاگیر نیز اصلاح شود مجلس باید راهکاری برای حل این قوانین ارایه دهد.
ایشان تصریح کرد: نمایندگان مجلس باید شفاف سازی قوانین در شرایط فعلی را به عنوان لازمه توسعه اقتصادی کشور مورد توجه و مد نظر قرار دهند.
وی نظارت بر اجرای درست قوانین را یکی از وظایف نمایندگان مجلس برای جلوگیری از نقض قوانین برشمرد و تاکید کرد: نمایندگان مجلس برای اجرای درست قوانین حسابرسی کنند.
استاندار سمنان خاطرنشان کرد: نماینده مجلس در بعد نظارت ، قانون گذاری ، اظهار نظر دارای اختیارات وسیعی است اما نباید در زمینه انتصابات نقش مستقیم داشته باشد.
وی اظهار نظر مستقیم و اعمال نظر در انتصاب را زیر سوال بردن و مانع دموکراسی دانست و بر پرهیز نمایندگان از اظهار نظر درباره انتصابات تاکید کرد.
ایشان در بخشی دیگری از صحبت هایش تصریح کرد: همدلی و همراهی مدیران دستگاه های اجرایی لازمه توسعه و رفع موانع توسعه استان سمنان است و مدیران بیش از بیش برای تحقق این مهم تلاش کنند.
تعداد بازدید:



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار