کشف 20 کیلوگرم انواع مخدر در سوادکوه\

کشف 20 کیلوگرم انواع مخدر در سوادکوه

  • کد خبر: 213364
  • چاپ
  • انتشار: 30 تیر 1397 - 15:31

استنادنیوز؛رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشف 20 کیلوگرم مواد مخدر تریاک و حشیش با توقیف یک دستگاه خودرو در شهرستان" سوادکوه" خبر داد

سرهنگ علیرضا ثقفی با اشاره به کشف ۲۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق موادمخدر از استان های همجوار به داخل استان مازندران، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ماموران موفق شدند، دو متهم به قاچاق موادمخدر به نام های " سهراب – ش" و " مهدی – خ" را که با یک دستگاه خودرو سواری پژو اقدام به قاچاق موادمخدر می کردند، شناسایی کنند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران، اظهار داشت : با هماهنگی قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه با همکاری ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان سوادکوه، این افراد را دستگیر کردند.

سرهنگ ثقفی اضافه کرد: ماموران در بازرسی از خودروی متهمان  ۱۳ بسته مواد مخدر از نوع حشیش به مقدار ۱۳ کیلو و ۴۰۰ گرم و هفت بسته  موادمخدر از نوع تریاک به مقدار ۶ کیلو و ۶۰۰ گرم  را از متهمان کشف کردند و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار