اجباری کردن غربالگری ژنتیک وآموزش های پیش از ازدواج، نام دکتر محسنی را در تاریخ بهزیستی کشور ماندگار کرد\

اجباری کردن غربالگری ژنتیک وآموزش های پیش از ازدواج، نام دکتر محسنی را در تاریخ بهزیستی کشور ماندگار کرد

  • کد خبر: 213655
  • چاپ
  • انتشار: 27 مرداد 1397 - 12:58

استنادنیوز؛مدیرکل بهزیستی مازندران اظهار کرد:اجباری کردن غربالگری ژنتیک وآموزش های پیش از ازدواج اقدامات بسیار مهمی بود که نام دکتر محسنی را در تاریخ بهزیستی کشور ماندگار کرد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی مازندران دکتر آرام ضمن تبریک اعیاد پیش رو ، با ابراز مسرت از  انتصاب دکتر انوشیروان محسنی بند پی بعنوان سرپرست وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی گفت: دکتر محسنی بواسطه کارآمدی،  روحیه جهادی و توانایی بالای مدیریتی در شرایطی این مسئولیت خطیر را بر عهده گرفت که  کمتر مدیری در وضعیت فعلی  توان آن را دارد.

وی افزود: کارنامه درخشان فعالیت های ایشان از سه دوره نمایندگی مجلس تا اقدامات اثربخش در وزارت بهداشت و بیمه سلامت از طرح تحول سلامت گرفته تا بیمه همگانی نشان از توان بالای مدیریتی دکتر محسنی دارد.

مدیر کل بهزیستی استان با بیان اینکه شهید فیاض بخش و شهید صبوری دو نام ماندگار در تاریخ بهزیستی کشور هستند با اشاره به اقدامات دکتر محسنی در بهزیستی خاطرنشان کرد: اجباری کردن غربالگری ژنتیک وآموزش های پیش از ازدواج اقدامات بسیار مهمی بود که نام دکتر محسنی را در تاریخ بهزیستی کشور ماندگار کرد.

وی تصریح کرد: مهمترین  اثر حضور دکتر محسنی بند پی تبدیل بهزیستی از یک دستگاه پاسخگو به یک سازمان مطالبه گر بود.

دکتر آرام با تاکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع، توجه ویژه به جامعه هدف، و نمایش صحیح و صادقانه توانمندی ها و اثربخشی های بهزیستی و شناساندن آن به آحاد جامعه افزود: برای اینکه حمایت خود را به عنوان اعضای جامعه بهزیستی از دکتر محسنی بعنوان سکان دار بهزیستی و هم ولایتی خود نشان دهیم باید بیش از پیش در مسیر خدمت  رسانی گام برداریم.

وی با اشاره به گام های موثری که از سال 93 در بهزیستی مازندران برداشته شده است گفت: از آغاز به کار بهزیستی تا سال 92 در حدود 1980 مسکن به جامعه هدف تحویل داده شد و این در حالیست که از سال 93 تا کنون2800 واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی آماده شد.

مدیر کل بهزیستی مازندران با بیان اینکه  با توجه به رویکردها و اقدامات جدید ، حوزه پیشگیری نقش پررنگ تر و اثربخش تری در فعالیت های دیگر حوزه ها دارد گفت: انتظار دارم با برنامه ریزی جامع، کسب اطلاعات و آمار های دقیق از وضعیت شهرستان ها، تقویت مجتمع های خدماتی پیشگیری، برداشت صحیح از آیین نامه ها و آشنایی کامل با دستورالعمل ها، بخش غیر دولتی را بیش از پیش فعال کنید و با روحیه ای مطالبه گر در مسیر خدمت گام بردارید.

وی با اشاره به فعالیت حوزه پیشگیری در بحث اعتیاد تصریح کرد: تاکید میکنم که هیچ پذیرش و ترخیصی بدون اجازه کتبی از دادگستری صورت نگیرد و ارتباط و مکاتبات خود با دادگستری را حفظ کنید.

دکتر آرام ، با بیان اینکه افرادی که به هر نحو در معرض آسیب های اجتماعی قرار داشته باشند جامعه هدف بهزیستی محسوب میشوند، بر ورود اطلاعات درست و به موقع تاکید کرد و گفت: بر اساس قانون یارانه سه دهک اول حذف و به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی تعلق خواهد گرفت بنابراین با ورود به موقع اطلاعات در دریافت اعتبارات کوشش کنید تا بتوانیم حداکثر پرداختی ها را به مددجویان گرامی داشته باشیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار