سلامتی جامعه پیش شرط توسعه کشور است\

سلامتی جامعه پیش شرط توسعه کشور است

  • کد خبر: 213764
  • چاپ
  • انتشار: 07 شهریور 1397 - 11:54

استنادنیوز؛مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت سلامتی جامعه پیش شرط توسعه کشور است و نقش جامعه پزشکی به عنوان یکی از تأمین کنندگان اصلی سلامت جامعه بسیار مهم و اثرگذار است

مدیرکل بیمه سلامت مازندران در مراسم تجلیل از همکاران پزشک و داروساز این اداره کل گفت: سلامتی جامعه پیش شرط توسعه کشور است و نقش جامعه پزشکی به عنوان یکی از تأمین کنندگان اصلی سلامت جامعه بسیار مهم و اثرگذار است.

   به گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت مازندران ، دکتر رسول ظفرمند ، مدیرکل بیمه سلامت مازندران طی سخنانی در مراسم تجلیل از همکاران پزشک و داروساز این اداره کل گفت: نامگذاری زادروز حکیم بوعلی سینا به عنوان روز پزشک و سالروز تولد دانشمند بزرگ، زکریای رازی، به عنوان روز داروساز فرصت مناسبی است تا از سپیدجامگانی که با مجاهدت و ایثارشان جانی تازه به جامعه می بخشند تقدیر کرد. وی از همکاران پزشک و داروساز این اداره کل که با بهره گیری از علم، دانش و تخصص خود در راه ارتقاء سطح سلامت جامعه قدم بر می دارند، تجلیل نمود.

   دکتر ظفرمند با بیان این که اهمیت نجات جان انسانها و حفظ سلامت ایشان بسیار مهم است افزود: این اهمیت تا جایی است که در قرآن کریم از کسانی که جان انسانی را نجات دهند مانند کسی یاد شد که همه جامعه را زنده کرده است.

   لازم به ذکر است در پایان این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین و کارکنان برگزار شد، با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از سوی مدیرکل بیمه سلامت مازندران، از کارکنان پزشک و داروساز این اداره کل تجلیل به عمل آمد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار