یک فرد ترکیه ای صفر تا صد اختیار واردات پوشک را داشت/مجلس قدرت استیضاح یک وزیر ناکارآمد را هم ندارد\

یک فرد ترکیه ای صفر تا صد اختیار واردات پوشک را داشت/مجلس قدرت استیضاح یک وزیر ناکارآمد را هم ندارد

  • کد خبر: 214069
  • چاپ
  • انتشار: 09 مهر 1397 - 14:33

استنادنیوز؛عضو هیئت‌رئیسه مجلس گفت: تمام واردات و صفر تا صد پوشک در ایران در اختیار یک فرد ترکیه‌ای بوده و مسئولان دولت تمام اختیارات در این بخش را به این فرد خارجی داده‌اند.

احمد امیرآبادی فراهانی گفت: متأسفانه برخی دست‌های پشت پرده برای عصبانیت مردم فعالیت می‌کنند،

مسئولانی که با تصمیم‌گیری‌های اشتباه و غیرمنطقی خود سبب ایجاد مشکلات معیشتی می‌شوند یا کالاهای اساسی مردم را به دست آن‌ها نمی‌رسانند و در نتیجه سبب ناامیدی و عصبانیت مردم می‌شوند.

اهم اظهارات امیرآبادی به شرح زیر است: *حدود ۶۰ درصد تولید پوشک کشور دریکی از شهرهای استان زنجان در اختیار اتباع غیرایرانی هست که به راحتی می تواند هر اقدامی درخصوص عدم عرضه و قیمت گذاری انجام دهد *هیچ مسئولی حق ندارد به مردم بگوید “همین که هست”، وزرای و مسئولان دولتی باید نسبت به مشکلات و مطالبه‌های مردم توجه داشته‌اند، دولت به مردم وعده وعیدهایی در دوران انتخابات داده و نمی‌تواند امروز از آن‌ها سرباز بزند، عملکرد بد و اشتباه مسئولان و به فکر جیب خود بودن سبب شده تا مردم از وضعیت کشور ناراضی بوده و متحمل مشکلات غیرقابل‌تحملی شوند. *فاتحه این مجلس را باید خواند، این مجلس قدرت و توانایی استیضاح یک وزیر ناکارآمد را ندارد، وقتی نمایندگان مجلس با حمایت از دولت وارد مجلس شده‌اند قدرت موضع‌گیری و ایستادگی در برابر تصمیم‌های اشتباه دولت را ندارند، در مسئله استیضاح وزیر راه با یک اشاره فردی نسخه استیضاح پیچیده شده و مختومه می‌شود.

نماینده‌ای که به نظر افراد شاخص احزاب سیاسی نظر و امضای خود را پس بگیرد نماینده مردم نیست.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار