جوانگرایی و استفاده ازظرفیت جوانان در سطوح مدیریت یک رویش در دولت تدبیر و امید است\
  • معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران؛

جوانگرایی و استفاده ازظرفیت جوانان در سطوح مدیریت یک رویش در دولت تدبیر و امید است

  • کد خبر: 214209
  • چاپ
  • انتشار: 16 مهر 1397 - 14:58

حسین زادگان تاکید کرد:جوانگرایی و استفاده ازظرفیت جوانان در سطوح مدیریت یک رویش در دولت تدبیر و امید است

فرمانداران سه شهرستان بابلسر، جویبار و میاندورود با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران معرفی شدند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در این مراسم که به صورت جداگانه در شهرستان های بابلسر، جویبار و میاندورود برگزار شد، با اشاره به اینکه استاندار مازندران بر استفاده از مدیران جوان و شایسته تاکید دارد، افزود: فرمانداران با درخواست های ریز و درشت افراد مختلف و فرصت طلبان مواجه هستند که در برابر اینگونه افراد ایستادگی کنند و براساس قانون، پاسخ قاطع و محکم به آنان بدهند.

حسین زادگان با اشاره به اینکه مشی دولت دوازدهم اعتدال است، گفت: دولت به دور از نگاه سیاسی، مدیران پاکدست و توانمند را بکارگیری می کند تا به مردم خدمت کنند.

حسین زادگان با بیان این که استاندار مازندران اعتقاد بر کادرسازی و جوانگرایی در مدیریت ها و انتصابات با نگاه شایسته سالاری دارد که بتوانند به دولت و نظام خدمت کنند، تاکید کرد: جوانگرایی و استفاده ازظرفیت جوانان در سطوح مدیریت یک رویش در دولت تدبیر و امید است.

وی افزود: انتصاب مدیران جوان در قالب سیاست های عمومی دولت است که تا جایی که امکان دارد سن مدیریتی را کاهش دهیم و به سمت کیفی سازی مدیران حرکت کنیم تا با شایسته سالاری برای نظام بمانند و به مردم خدمت کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در شرایط خاص و تحریم اقتصادی با همکاری و وفاق بر مشکلات غلبه می کنیم، خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید در صورتی دولت را تحویل گرفت که رشد منفی ۶ دهم اقتصادی داشتیم و اگر بدعهدی ها تحریم و سنگ اندازی های کشور های معاند نبود شرایط اقتصادی کشور بهتر از وضع موجود بود.

وی ادامه داد: از مسئولین شهرستان انتظار می رود که در تعامل با همه ی ارکان قدرت از جمله نماینده مجلس و امام جمعه شهرستان باشند زیرا اگر قرار است اتفاقی در شهرستان و یا استان بیفتد در سایه وفاق سه قوه اتفاق می افتد. در کشور بر اساس بیانات رهبری این وفاق و همکاری وجود دارد و ما امیدواریم این مثلث وفاق در شهرستان هم باشد و ادامه داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، تصریح کرد: همه ی ما بدنبال این هستیم که سطح رضایتمندی مردم در جامعه افزایش یابد چون آنچه که دشمن دنبال می کند قطعا مسایل نظامی نیست چرا که ما در مسائل نظامی آسیب پذیر نیستیم. نیروی انسانی مجرب و نیروی نظامی داریم. در کشورهای سوریه و همسایه که دچار جنگ شدند و همگان دیدند که نیروی نظامی ما اجازه ورود جنگ و دست درازی را به نیروهای معاند نداده است و حتی با آنها در خارج از مرز کشور عزیزمان هم جنگیده است.

حسین زادگان خاطرنشان کرد: در حوزه های اجتماعی که برخی آسیب ها وجود دارد دشمن می خواهد بین حاکمیت و مردم فاصله بیاندازد. از این رو دشمن سعی می کند تا نارضایتی های اجتماعی را افزایش بدهد حال آن که مشکلات در شهرستان ها و استان با کار شبانه روزی و فوق العاده مرتفع می شود .

وی با اشاره به اینکه یکی از انتظارات ما از فرمانداران قانون مدار بودن است، تصریح کرد: فرمانداران با درخواست های ریز و درشت افراد و فرصت طلب هایی که در جامعه هستند روبرو می شوند که بالاخره شاید انتظارات غیرقانونی داشته باشند اما انتظار داریم فرمانداران پای خود را در جای سفت بگذارند و براساس قانون به اینگونه درخواست ها پاسخ منفی بدهند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، اظهار داشت: مردم محور بودن یکی دیگر از انتظارات ما از فرمانداران است؛ کشور های توسعه یافته به این مهم رسیده اند و ما هم در کشورمان دیدیم که هرجا مردم محور بودیم نظیر بسیج، موفق بودیم.

حسین زادگان گفت: در همین راستا اگر در حوزه های سلامت، ورزش همگانی، گردشگری، اقتصادی و در حوزه های ارزشی نیز مردم را محوریت قرار دهیم و اجتماع محور با برنامه حرکت کنیم موفق می شویم.

وی یادآور شد: تلاش می کنیم در انتصاب ها توجه به جوانان و بانوان را از حالت شعاری خارج کنیم چون از تاکیدات دولت است که تاپایان دولت دوازدهم سهم ۳۰ درصدی بانوان در مناصب مدیریتی لحاظ شود، البته این موارد با توجه به آماده نبودن زیرساخت ها کار سختی است اما با دستور استاندار این انتصابات را شروع کردیم.

حسین زادگان تصریح کرد: مدیران در هر سطحی در استان باید حقوق شهروندی را جدی بگیرند چرا که نارضایتی های اجتماعی زمانی شکل می گیرد که مردم ببینند قانون برایشان حقی را پیش بینی کرده، نظام و دولت برایشان این حق را تعریف کرده ولی در عمل این مهم محقق نمی شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: مشی اعتدالی یکی دیگر از انتظارات از فرمانداران است، دولت با همین شعار اعتدال، تدبیر و امید خود را به مردم عرضه کرده باشد و مردم به این نوع مشی رای دادند.

وی افزود: فرمانداران باید کاهنده اختلافات در شهرستان باشند و با وفاق با ارکان قدرت بتوانیم با همراهی و همدلی توسعه فراگیر داشته باشیم.

حسین زادگان با اشاره به اینکه از فرمانداران کار فوق االعاده و شبانه روزی می خواهیم، اظهار داشت: فرمانداران باید مشکلی که جامعه را رنج می دهد را شناسایی کنند و اولویت های شهرستان را مشخص کنند و برنامه خودشان را براساس آن بنویسند و اجرایی کنند.

وی با اشاره به اینکه فرمانداران توجه به نشاط سیاسی و اجتماعی داشته باشند، تصریح کرد: نشاط سیاسی واقعی زمانی بوجود می آید که همه ی احزاب و همه ی تفکرات با سلایق مختلف در حوزه های اجتماعی و سیاسی در دور میز احزاب به بررسی مشکلات پرداخته و نظرات و راه وحل خود را اعلام می کنند.

گفتنی است با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، اسماعیل حسن زاده بعنوان سرپرست فرمانداری بابلسر، سید علی اسد به عنوان سرپرست فرمانداری جویبار و علی غلامیان به عنوان فرماندار شهرستان میاندورود معرفی شدند و از تلاش های سید علی اسد، رجبعلی وهابی و محمد رضا غلامی در زمان مسئولیت شان قدردانی شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار