ارتقاء‌ و اعتلاي فرهنگ ايمني ، در كاهش سوانح رانندگي موثر است\
  • رئیس اداره ایمنی و ترافیک راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران :

ارتقاء‌ و اعتلاي فرهنگ ايمني ، در كاهش سوانح رانندگي موثر است

  • کد خبر: 214340
  • چاپ
  • انتشار: 23 مهر 1397 - 11:56

استنادنیوز؛صفری گفت:ارتقاء و اعتلاي فرهنگ ايمني و رعايت قوانين و مقررات توسط كاربران جاده اي عاملي موثر در جهت كاهش سوانح رانندگي است

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در اولین جلسه کمیته هماهنگی ارتقای ایمنی استان که در محل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بابلسرگزار شد ، بيان كرد: ارتقاء و اعتلاي فرهنگ ايمني و رعايت قوانين و مقررات توسط كاربران جاده اي عاملي موثر در جهت كاهش سوانح رانندگي است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، ابوالفضل صفری در این نشست ، هدف از برگزاری این جلسه را هماهنگي در راستاي ارتقاي ايمني تردد جاده اي در شهرستان ها بیان داشته و اظهار داشت : جلسه کمیته هماهنگی ارتقای ایمنی به منظور تحلیل تصادفات، هم اندیشی و تصمیم گیری در مورد موضوعات مرتبط با ارتقای ایمنی تردد در محورهای برون شهری استان برگزار می گردد.

ابوالفضل صفری خاطر نشان ساخت : در جلسه مذکور مواردی شامل اقدامات کم هزینه و زود بازده بخصوص آموزش کاربران جاده ای از طریق دهیاری ها، جدا سازی خطوط رفت و برگشت در محورهای فرعی پر تصادف و برخورد با دستفروشان مستقر و ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راه ها مطرح و مصوباتی در این خصوص تصویب شد.

وی تصریح نمود : برای شناسایی چالش ها و اولویت بندی پروژه های ایمنی مقرر گردید این جلسات به طور ماهانه و با حضور معاونین و روسای ادارات مرتبط و هر بار با تجمیع چند شهرستان مختلف در یک منطقه از استان برگزار گردد.

گفتنی است در اولین جلسه کمیته فوق، روسای ادارات ایمنی و حریم، نگهداری راههای روستایی، مدیریت راههای استان، بازرگانی و سرمایه گذاری ، حمل و نقل و مسافر و رییس پاسگاه پلیس راه بابل و نماینده قرارگاه پلیس راه استان به همراه کارشناسان حوزه ایمنی و حمل و نقل حضور داشتند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار