دلار زدایی ۲ غول اقتصادی/ حمایت روسیه از سعودی/جای خالی نیچه در پیاده‌روی اربعین!\

دلار زدایی ۲ غول اقتصادی/ حمایت روسیه از سعودی/جای خالی نیچه در پیاده‌روی اربعین!

  • کد خبر: 214544
  • چاپ
  • انتشار: 05 آبان 1397 - 09:06

روزنامه های امروز شنبه پنجم آبان ماه در حالی چاپ و منتشر شد که حمایت روسیه از عربستان، اختلاف نظرها بر سر هیت نظارتی مجمع، دلار زدایی ۲ غول اقتصادی ، ادامه واکنش های طنز و جدی به گلایه های اسحاق جهانگیری ازاختیاراتش در دولت تعجب لاریجانی از مهر محرمانه یک نامه و عناوین مرتبط با سفر زائرین اربعین از مواردی است که در صفحات نخست روزنامه های امروز برجسته تر از سایر موضوعات منعکس شده است.

روزنامه خراسان عنوان دلار زدایی ۲ غول اقتصادی را تیتر یک امروز خود کرد و از امضای توافق۳۰ میلیارد دلاری بین چین و ژاپن برای مبنا قرار دادن  پول ملی در تجارت ۲ جانبه  خبر داد. این روزنامه در گزارشی دیگر از نامه وزیر کشور به سازمان برنامه برای جبران خسارات وارد شده به سیستان خبر داده است.

روزنامه شرق عنوان تعجب لاریجانی از مهر محرمانه را از اظهارات علیرضا رحیمی عضو هیئت رئیسه مجلس انتخاب کرده که طی آن به موضوع  تکذیب ادعای اخذ گرین کارت تعدادی در خلال مذاکرات برجام اشاره شده است. این روزنامه در سرمقاله امروزش به قلم احمد غلامی یادداشتی با عنوان استراتژی روحانی علیه خودش  منتشر کرده است.

روزنامه آفتاب یزد عنوان حمایت روسیه از سعودی را تیتر اصلی صفحه نخست امروز خود کرده و در گزارشی به واکنش روس ها درمقابل اظهارات رسمی سعودی درباره قتل خاشقچی پرداخته است. این روزنامه گفت و گویی با محمد مهاجری فعال رسانه ای اصولگرا  انجام داده و عنوان آن را «ما اصولگرها فشل شده ایم» برگزیده است.

روزنامه کیهان عنوان نمایندگان مجلس خواستار شدند؛اقدام متقابل با دیپلمات‌های آلمان کمترین واکنش به بازداشت اسدی است را تیتر یک امروزش کرده و در ستون یادداشت روز امروز خود به قلم محمد صرفی مطلبی با عنوان جای خالی نیچه در پیاده‌روی اربعین! منتشر کرده است.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار