4هزارباکس آب معدنی و 500 تانکر اهدایی مردم مازندران به سیستان و بلوچستان ارسال شد\
  • دکتر لموکی،معاون داوطلبان هلال احمرمازندران:

4هزارباکس آب معدنی و 500 تانکر اهدایی مردم مازندران به سیستان و بلوچستان ارسال شد

  • کد خبر: 214650
  • چاپ
  • انتشار: 11 آبان 1397 - 23:45

استنادنیوز؛معاون امور داوطلبان هلال‌احمر مازندران گفت :تاکنون بیش از ۴ هزارو380باکس آب معدنی و حدود 500تانکر آب به عنوان هدیه مازندرانی ها به مردم سیستان‌وبلوچستان جمع‌آوری و ارسال شده است

معاون امور داوطلبان هلال‌احمر مازندران، با اعلام اینکه کارناوال بشردوستی، حفظ زندگی و کرامت انسانی در طی یک ماه از رامسر تا گلوگاه در ۲۰ شهر استان برگزار شد، گفت :تاکنون بیش از ۴ هزارو380باکس آب معدنی و حدود 500تانکر آب به عنوان هدیه مازندرانی ها به مردم سیستان‌وبلوچستان جمع‌آوری و ارسال شده است.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران دکتر معین مهدی لموکی افزود:گفت:حمایت از زندگی و کرامت انسانی یکی از اصلی‌ترین اهداف طرح مشارکتی هلال‌احمر مازندران در کارناوال بشردوستی و صیانت از کرامت انسانی بوده است. وی افزود:اولویت اصلی این کارناوال جمع آوری و ارسال تانکر آب و بطری‌های حاوی آب‌معدنی به هموطنان متاثراز بحران خشکسالی در سیستان‌وبلوچستانی بوده است؛ اما برپایی بازارچه صنایع‌دستی، ایستگاه سلامت و حضور خودروی سیار انتقال خون استان و اهدای خون از دیگر برنامه‌های این طرح بود. وی گفت: شاهد مشارکت شور انگیز مردم استان در این طرح استانی بودیم.

وی با بیان اینکه تاکنون در چهار مرحله این کمک‌ها برای مردم سیستان‌وبلوچستان فرستاده شد گفت: طرح کارناوال بشردوستی و کرامت انسانی به ‌صورت انحصاری در استان مازندران اجرا شده و هدف کمک به مردم سیستان از یک بطری تا یک تانکر آب بوده است. دکتر لموکی با بیان اینکه یکی از شاخص‌های توسعه اجتماعی مشارکت مردمی است، از مشارکت بی‌نظیر مردم استان در حمایت از کارناوال بشردوستی و کمک به هموطنان متاثر از خشکسالی در استان سیستان و بلوچستان تقدیر کرد.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار