پیام فرماندار ساری به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی\

پیام فرماندار ساری به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی

  • کد خبر: 214790
  • چاپ
  • انتشار: 19 آبان 1397 - 10:34

استنادنیوز؛فرماندار مرکز استان مازندران در پیامی هفته کتاب را بر اهالی فرهنگ و هنر تبریک گفت

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان ساری در پیامی هفته کتاب را بر اهالی فرهنگ و هنر تبریک گفت که این پیام به شرح زیر است.

ارزیابی شرایط و امکانات موجود فرهنگی مبین این نکته است که کتاب امروزه می‌تواند به‌عنوان یک وسیله مطمئن و کارآمد در بهینه‌سازی فضای فرهنگی جامعه مورداستفاده قرار گیرد.

تجربه جهانی نشان می‌دهد که رشد و توسعه تمدن‌ها، ریشه در رشد فکری و فرهنگی آن جامعه دارد و بدون رشد فرهنگ کتاب‌خوانی در جوامع، نمی‌توان به رشد هیچ تمدنی دل‌خوش کرد.

نقش کتابخانه‌ها نیز در انتقال علوم به افراد، بسیار سازنده بوده است، ازاین‌رو کتابخانه را می‌توان به‌عنوان کانون همایش صاحب‌نظران و موزه پرطراوت اندیشمندان دانست به‌طوری‌که این نهاد، می‌تواند بالندگی و شکوفایی استعدادهای دانش‏ آموزان و دانشجویان را به ارمغان آورده و درنتیجه به تولید اندیشه، دانش و رشد فرهنگ مطالعاتی جامعه منجر شود.

مع‌الوصف هفته کتاب و کتاب‌خوانی فرصتی را فراهم آورد تا با تبریک این هفته و با پرداختن به این عنصر کلیدی و احیاکننده تفکر و اندیشه ذره‌ای کام تشنه طلبان علم اندیشه و حقیقت را سیراب نماییم.

عباسعلی رضایی

فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان ساری



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار