سفر شهرستاني مدير كل بنياد شهید مازندران به شهرهاي بهشهر و گلوگاه\

سفر شهرستاني مدير كل بنياد شهید مازندران به شهرهاي بهشهر و گلوگاه

  • کد خبر: 215172
  • چاپ
  • انتشار: 15 آذر 1397 - 20:34

استنادنیوز؛ مدير كل بنياد مازندران جهت بررسي مسائل و مشكلات ايثارگران و تكريم و تجليل از اين عزيزان به شهرهاي بهشهر و گلوگاه سفر كرد.


به گزارش ايثار واحد مازندران،مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران در پنجاه و  هشتمين سفر شهرستاني خود،روز چهارشنبه چهاردهم آذر ماه در شهرهاي بهشهر و گلوگاه رقم خورد.
مدير كل بنياد مازندران در راستاي تحقق برنامه هاي بنياد((مسئله اشتغال فرزندان شاهد و ايثارگر،ديدار و عيادت از ايثارگران بستري در بيمارستان و منزل،تبديل وضعيت ايثارگران شاغل در ادارات،ساماندهي گلزارهاي نيمه كاره و...))به شهرستان هاي بهشهر و گلوگاه رفت و عمده موضوعات مرتبط با جامعه هدف از نزديك مورد بررسي و پيگيري قرار داد.
ديدار با شهردار بهشهر،نشست با فرماندار گلوگاه،شركت در مراسم تشييع جنازه پدر شهيد گرانقدر احمد نادعلي زاده،عيادت از پدر صبور سه شهيد والا مقام((سيد مهدي،سيد كاظم و سيد جعفر))حجازي،ديدار با چهار تن از خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران روستاي شهيد آباد بهشهر از برنامه هاي مدير كل بنياد مازندران در سفر به شهرستانهاي بهشهر و گلوگاه بوده است.
گفتني است در استان مازندران 22 اداره بنياد شهيد و امور ايثارگران وجود دارد كه در حوزه هاي مختلف خدمت رساني به خانواده هاي معظم شهدا،جانبازان و آزادگان خدمات ارائه مي دهند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار