تأکید مدیر کل مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران بر ضرورت تکریم ارباب رجوع\
  • در دومین جلسه شورای اداری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران صورت گرفت:

تأکید مدیر کل مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران بر ضرورت تکریم ارباب رجوع

  • کد خبر: 215320
  • چاپ
  • انتشار: 01 دی 1397 - 21:53

استنادنیوز؛دومین جلسه شورای اداری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با حضور مدیر کل، معاونین، روسای ادارات ستادی و روسای ادارات شهرستانهای استان به میزبانی شهرستان نور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل، کامران اصغری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در این جلسه طی سخنانی اظهار داشت: یکی از نقاط قوت ما دولتی ها توانایی خدمت به مردم شریف استان است که از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: خوشبختانه در این اداره کل و شهرستانهای تابعه با عنایت به حجم بالای ارباب رجوع تا کنون برخورد نا مناسب با مردم عزیز گزارش نشده است که نشان از توجه ویژه کارکنان این مجموعه به مردم شریف استان دارد.

اصغری خاطرنشان کرد: این اداره کل در دو سال اخیر در بحث فضای عمومی و شاخص های عمومی که مستقیما با مردم شریف استان سر و کار دارد رتبه اول را در سطح استان و کشور کسب نموده است که جای تقدیر برای همکاران دارد.

وی با اشاره به اهمیت بخش تعاون اظهار داشت: در این بخش نظارت بسیار مهم است که باید توسط شهرستانها با جدیت بیشتری پیگیری شود و رشد خوبی نسبت به گذشته داشته باشد.

اصغری افزود: اجرای مطلوب طرح روستا تعاون و شناسایی مزیت هر روستا برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران بیان داشت: در بحث روابط کار پیشگیری برای ما بیشترین اهمیت را دارد و اگر قرار است کمکی انجام شود باید قبل از بروز مشکل باشد.

وی افزود: میانگین رسیدگی به پرونده ها باید طبق استانداردها باشد و رعایت شود البته کیفیت و سرعت در کنار هم برای ما مهم هستند.

اصغری با اشاره به بخش توسعه کارآفرینی و اشتغال اظهار داشت: در سال جاری اجرای طرح تسهیلات اشتغال فراگیر و روستایی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و شهرستانها بهمراه اداره کل باید در تمام مراحل این طرح های مهم دخیل بوده و عملکرد خود را در این زمینه بالا ببرند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: در بخش امور اجتماعی پیگیری اجرای درست قوانین مانند ماده 154 قانون کار در زمینه سرانه ورزشی و همچنین تبصره 2 ماده 38 قانون مالیان بر ارزش افزوده در زمینه هزینه های ورزش کارگری برای این اداره کل از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اینکه اداره کل در سالهای اخیر به بهترین جایگاه رسیده است و در جشنواره شهید رجایی تندیس دریافت نموده، نشان از تلاش ویژه شما همکاران عزیز دارد که امیدواریم بتوانیم به نوعی این مهم را جبران کنیم.

گفتنیست در ادامه این جلسه معاونین اداره کل به ارائه ی گزارشی از عملکرد و همچنین انتظارات اداره کل از شهرستانها پرداختند.

شایان ذکر است ارائه نقطه نظرات روسای ادارات شهرستانها یکی از بخش های این جلسه بود.

به گزارش روابط عمومی، در پایان این جلسه از ادارات چالوس، بابلسر و جویبار به جهت کسب رتبه اول تا سوم ارزیابی عملکرد 6 ماهه اول 97 و همچنین اداره قائمشهر، نمایندگی های میاندورود و فریدونکنار به جهت ارتقاء سطح عملکردی مطلوب با اهداء لوح تقدیر به روسای ادارات این شهرستانها تجلیل بعمل آمد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار