انتقاد شدید نماینده مجلس مازندران از رئیس جمهور/آقای روحانی شما رئیس جمهور استان سمنان هستید یا کشور ایران\

انتقاد شدید نماینده مجلس مازندران از رئیس جمهور/آقای روحانی شما رئیس جمهور استان سمنان هستید یا کشور ایران

  • کد خبر: 215363
  • چاپ
  • انتشار: 04 دی 1397 - 10:25

نانواکناری نماینده مردم شریف بابلسر و فریدونکنار با حضور در دفتر گروه رسانه ای استناد نیوز، به سوالی در خصوص موضوع انتقال آب دریای مازندران به سمنان، با انتقاد شدید نسبت به رئیس جمهور پاسخ دادند.

به گزارش استناد نیوز، ولی الله نانواکناری در پاسخ به سوالی در خصوص موضوع انتقال آب دریای مازندران به سمنان و موضعگیری نمایندگان مازندران نسبت به آن و مقایسه با موضع نمایندگان استان اصفهان در پیگیری منافع استان خود گفتند: من اقدام نمایندگان اصفهان را در مورد استعفا تایید نمی کنم چون همه ما در یک کشتی هستیم و باید به توسعه پایدار کشور توجه کنیم و پیگیری مطالبات مردم را نیز داشته باشیم.
از مجمع نمایندگان استان مازندران، گیلان و گلستان تشکر می کنم، حتی نمایندگان خوزستان هم با ما همراه شدند و در خصوص موضوع انتقال آب دریاچه مازندران موضع روشن گرفتند تا تجربه تلخ دریاچه ارومیه تکرار نشود.
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار ادامه داد: من فکر می کنم نمایندگان مازندران در نطق های خود در رسانه ها سنگ تمام گذاشته اند. کار غیر کارشناسی رئیس جمهور مورد انتقاد بنده است. سال گذشته نیز در بودجه موضوع انتقال آب دریای مازندران را آورده بودند که با پیگیری نمایندگان مازندران، گیلان و گلستان حذف شد.
نانواکناری با انتقاد از مواضع رئیس جمهور گفت: آقای روحانی، آیا شما رئیس جمهور استان سمنان هستید یا کشورایران؟! اگر رئیس جمهور کشور هستید، وضعیت آب در استان سیستان و بلوچستان بحرانی تر است یا استان سمنان؟ شما اگر رئیس جمهور کل ایران هستید وضعیت آب در یزد وخیم تر است یا سمنان؟
آقای رئیس جمهور آیا معضل دریاچه ارومیه کفایت نمی کند تا عبرت بگیرید؟ چرا حالا مازندران را هم از لحاظ محیط زیست و هم هزینه دچار چالش می کنید؟
آقای روحانی از آب های آزاد در دریای عمان استفاده کنید، آبی که باید به سیستان و بلوچستان برسانید و از آنجا به اصفهان و یزد و سمنان ببرید. این تذکرات و حرف مردم را گوش کنید و اظهارات غیر کارشناسی انجام ندهید، در جو تبلیغاتی قرار نگیرید و به فکر حل مشکلات مردم باشید.

nanvakenari1



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار