کارگاه آموزشی پیشگیری و اطفاء حریق مبتنی بر جوامع محلی\
  • در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری برگزار شد:

کارگاه آموزشی پیشگیری و اطفاء حریق مبتنی بر جوامع محلی

  • کد خبر: 215663
  • چاپ
  • انتشار: 01 بهمن 1397 - 12:39

استنادنیوز؛فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران گفت:کارگاه آموزشی پیشگیری و اطفاء حریق مبتنی بر جوامع محلی در سالن اجتماعات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری برگزار شد.

به گزارش استنادنیوز سرهنگ حسینعلی خورشیدی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران – ساری گفت: کارگاه آموزشی پیشگیری و اطفاء حریق مبتنی بر جوامع محلی با حضور فرماندهان یگان حفاظت و سرجنگل بانان و رابطین اداره آموزش و ترویج ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ها در سالن اجتماعات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری برگزار شد.

سرهنگ خورشیدی ضمن بیان مسائل و مشکلات موجود، به ارائه مباحثی در رابطه با پیشگیری و اطفاء حریق پرداخته و در زمینه مدیریت حریق و حفظ و حراست از ادوات و تجهیزات اطفاء حریق و وظیفه مندی و مدیریت و تعهد در مقابل مسئولیت های محوله، دستورات و نکات ارشادی را عنوان کرد.

در ادامه مهندس حسین ولی پور جانشین یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری با ارائه پاورپوینت به مسائل فنی و تخصصی پیشگیری و اطفاء حریق و تجزیه و تحلیل آماری حریق در شهرستان های حوزه استحفاظی اداره کل پرداخت .

در پایان مهندس داریوش عبادی سر تسهیلگر اداره کل دیدگاه های خود در زمینه اقداماتی که باید در قبل، حین و بعد از حریق انجام گیرد و وظیفه مندی دستگاه های درون سازمانی و برون سازمانی و آمادگی انجمن های مردم نهاد و شیوه های همکاری فی مابین، بیان و تشریح کرد.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار