برگزاری همایش نقش نماز در کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش بهره وری\
  • با هدف ترویج فرهنگ نماز در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران صورت گرفت؛

برگزاری همایش نقش نماز در کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش بهره وری

  • کد خبر: 215713
  • چاپ
  • انتشار: 06 بهمن 1397 - 09:43

استنادنیوز؛با هدف ترویج فرهنگ نماز  همایش نقش نماز در کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش بهره وری و دو کارگاه آموزشی با موضوع نماز در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران برگزار شد

کارگاه های آموزشی نماز در آیات و روایات ویژه ائمه جماعات اداره کل و واحدهای کارگری، نمازشناسی ویژه فعالان و رابطین اجرایی نماز و همایش نقش نماز در کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش بهره وری با حضور معاونین پشتیبانی و توسعه منابع انسانی، اجتماعی و امور تعاون و دبیر شورای اقامه نماز اداره کل، رابطین اجرایی نماز ادارات شهرستانی و جمعی از ائمه جماعات اداره کل و واحدهای کارگری استان مازندران در سالن همایش های ساختمان شهید خالپور این اداره کل برگزار شد.

 به همت مسلم غلامی رییس اداره ارزیابی عملکرد و دبیر شورای اقامه نماز اداره کل، سه کارگاه آموزشی نماز در آیات و روایات ویژه ائمه جماعات اداره کل و واحدهای کارگری، نمازشناسی ویژه فعالان و رابطین اجرایی نماز و همایش نقش نماز در کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش بهره وری با هدف ترویج فرهنگ نورانی نماز در بین کارکنان و خانواده های آنان و کارگران و کارفرمایان و همچنین کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش بهره وری در بین مردم شریف استان برگزار گردید.

شهرام ابراهیمیان مدیر پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل در این کارگاه های آموزشی یکروزه طی سخنانی اظهار داشت: ما باید از ظرفیت‌‌های نماز بهره‌مند‌ شویم و نقش‌ آفرین باشیم در توسعه فرهنگ نماز چرا که بزرگترین خدمت به جامعه، مردم‌ و خانواده‌هاست‌.

وی با بیان اینکه نمازی که برای خدا و با اخلاص باشد در فراگیر می شود یادآور شد: باید تمام تلاش خود را برای احیا و رونق اقامه نماز اول وقت وجماعت در ادارات بکار گیریم.

ابراهیمیان افزود: توفیق در این راه مستلزم برنامه ریزی منسجم، هماهنگی مستمر وهم افزایی در سایه ارتباط کارآمد ستاد اقامه نماز با دستگاه‌های اجرایی است.

گفتنی است در ادامه این کارگاه حجت الاسلام صادقی بعنوان مدرس به ارائه مطالبی پیرامون موضع کارگاه های آموزشی برای حضار پرداختند.

شایان ذکر است در این کارگاههای آموزشی که در سالن همایش های ساختمان شهید خالپور این اداره کل برگزار شد، معاونین پشتیبانی و توسعه منابه انسانی، اجتماعی و امور تعاون و دبیر شورای اقامه نماز اداره کل، رابطین اجرایی نماز ادارات شهرستانی و جمعی از ائمه جماعات این اداره کل و واحدهای کارگری استان مازندران حضور داشتند.

 اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران بعنوان یکی از دستگاههای برتر در زمینه ترویج فرهنگ نماز می باشد که هر ساله توسط ستاد اقامه نماز استان مورد تقدیر قرار می گیرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار