هیات ورزشی که در مدار موفقیت می چرخد/ووشو مازندران دوباره تجلیل شد\

هیات ورزشی که در مدار موفقیت می چرخد/ووشو مازندران دوباره تجلیل شد

  • کد خبر: 216092
  • چاپ
  • انتشار: 21 اسفند 1397 - 08:56

استنادنیوز؛ هیات ووشو استان مازندران جزء هیات های ورزشی موفق در چند سال اخیر ورزش مازندران می باشد که توانست برای چندمین بار به عنوان هیات برتر کشور توسط فدراسیون انتخاب می شود.

برای انتخاب هیات های برتر ووشوی کشور در سال شاخص هایی چون حضور در لیگ های کشوری، برگزاری لیگ های استانی، نتایج مسابقات کشوری در رده های سنی مختلف در دو بخش بانوان و آقایان، توسعه نیروی انسانی، بررسی تعداد مربیان، داوران و ورزشکاران فعال، توسعه سخت افزاری شامل فضاهای در اختیار هیات (خانه ووشو) و تجهیزات تخصصی، توسعه منابع مالی، رفتار سازمانی و توسعه فرهنگی در نظر گرفته شده است که در مجمع عمومی فدراسیون ووشو از هیات استان مازندران دوباره به عنوان هیات برتر تجلیل شد.

درویش متولی دبیرهیات ووشو استان مازندران در گفت و گویی اظهار داشت: با برنامه‌ریزی های که تا کنون در هیات ووشو استان انجام شده توانستیم موفقیت‌های بی‌نظیری در کسب مدال‌های رنگارنگ در عرصه‌های کشوری، بین‌المللی و جهانی کسب کنیم.

وی با بیان اینکه هدف ما گسترش دوستی با ورزش ووشو است، گفت: ورزش موجب سلامت روح و روان و در پی آن سلامت جسم را به همراه دارد.

درویش متولی خاطرنشان کرد: قانون‌مداری و برنامه‌محوری هنگامی اجرا می‌شود که توام با عملکرد شایسته در مجموعه باشد و تنها با شعار دادن و حرف زدن موفقیتی حاصل نمی‌شود.

وی گفت: نداشتن خانه تخصصی ووشو یکی از مشکلات ووشوکاران مازندران است که امیدواریم با حمایت مسئولان ذیربط این مشکل ورزشکاران این رشته رزمی برطرف شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار