بزرگداشت ياد شهيد و تجليل از پدران و مادران معظم شهدا وظيفه ای همگانی است\

بزرگداشت ياد شهيد و تجليل از پدران و مادران معظم شهدا وظيفه ای همگانی است

  • کد خبر: 216109
  • چاپ
  • انتشار: 25 اسفند 1397 - 07:28

استنادنیوز؛ مدير كل بنياد مازندران در حاشيه برگزاری مراسم تجليل از خانواده های معظم شهدای ساری گفت: بزرگداشت ياد شهيد و تجليل از پدران و مادران معظم شهدا وظيفه ای همگانی است.

به گزارش ايثار واحد مازندران،همزمان با 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا،آئين تجليل و تكريم از اسوه های صبر و مقاومت((پدران،مادران،همسران و فرزندان معزز شهيد))  با حضور مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران،جمعی از مديران كل و مسئولين ادارات،رئيس و كاركنان بنياد ساری و فرماندار اين شهرستان در سالن اجتماعات اداره كل تامين اجتماعی استان برگزار گرديد.
هدايت مظلومی مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران در حاشيه برگزاری مراسم تجليل از خانواده های معظم شهدای طی گفتگويی به واحد خبر صدا و سيمای مركز مازندران با بيان اينكه بزرگداشت ياد شهيد و تجليل از پدران و مادران معظم شهدا وظيفه ای همگانی است گفت: خانواده های عزيز شهدا، گنجينه های ارزشمند، ماندگار و تمام نشدنی تاريخ محسوب می شوند.
مظلومی با اشاره به اينكه گراميداشت ياد و خاطره شهدا ، تجليل از انسانهای وارسته اين مرز و بوم است اظهارداشت: تاريخ هميشه از شهدای گرانقدر اين سرزمين كه جان عزيز شان را فدای ميهن نموده و نيز پدران و مادرانی كه فرزندان شان را تقديم راه حق و حقيقت كردند به نيكی ياد خواهد كرد.
مدير كل بنياد مازندران با اشاره به اينكه همزمان با 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا برنامه های زيادی در سراسر شهرستانها در حال برگزاری است گفت: تكريم و قدرشناسی از خانواده های معزز شهدای سه شهيدی، دو شهيدی و تك فرزند ذكور بطور همزمان در همه شهرهای مازندران صورت مي گيرد.
مظلومی تصريح كرد: شهدای عزيزی كه 22 اسفند بدنيا آمدند جشن تولد آنان با حضور خانواده های بزرگوارشان بر مزار پاك فرزندان شهيدشان برگزار شد.
مدير كل بنياد مازندران از همكاری و مشاركت دستگاههای اجرايی استان كه در برپايی برزگداشت روز شهيد اهتمام ويژه ای داشته اند تقدير كرد.
معاون سياسی امنيتی استانداری مازندران در مراسم تجليل از خانواده های معظم شهدای ساری طی سخنانی گفت:امروز همه ما بايد پاسدار خون شهيدان و قدردان زحمات خانواده های معزز شهدا باشيم.
وی از شهدا بعنوان چراغ هدايت بشری و بزرگان تاريخ ياد كرد و گفت:امروز آحاد جامعه بايد از اهداف شهدا برای ادامه پيمودن راه انقلاب استفاده كنند.
معاون سياسی امنيتی استانداری مازندران تصريح كرد:مادران و پدران عزيز شهدا براي حفظ انقلاب و اسلام فرزندان شان را تقديم نظام كردند.
حسن نژاد افزود:امروز خانواده های معزز شهدا در تمامی صحنه ها حضوری مثال زدنی دارند و تجليل از آنان،پيمودن راه شهدا و آرمان های شهيدان است.
رونمايی از فرهنگ اعلام شهدا و كتاب شهدای مكه و مناء و تجليل از دو هنرمند حوزه ايثار و شهادت از ديگر برنامه های اين مراسم بوده است.
در اين مراسم خانم دكتر ولی پور (فرزند شهيد گرانقدر ولی پور)مدير كل كتابخانه های استان از هدايت مظلومی مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران به پاس خدمات شايسته به جامعه ايثارگری به نمايندگی از فرزندان معزز شهدا،تجليل بعمل آورد.
در پايان اين مراسم از 30 خانواده گرانقدر سه شهيدی،دو شهيدی و تك فرزند ذكور شهيد و نيز از 13 مدير شهرستان و 14 تن از مديران كل دستگاهها كه در راستای ترويج فرهنگ ايثار و شهادت بيشترين تعامل و همكاری را با بنياد داشته اند با اهدای لوح سپاس،تجليل شدند.
گفتنی است مراسم تجليل از خانواده های معظم شهدای استان بطور همزمان در 22 شهرستان مازندران با اجرای برنامه های ويژه روز بزرگداشت شهدا برگزار گرديد.
گفتنی است اين مراسم به همت بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان ساری برگزار شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار