پیش بینی آب و هوای شیراز در سیزده بدر و تعطیلات پایانی نوروز 98\

پیش بینی آب و هوای شیراز در سیزده بدر و تعطیلات پایانی نوروز 98

  • کد خبر: 216206
  • چاپ
  • انتشار: 08 فروردين 1398 - 12:04

مسافران شهر شیراز طی روزهای گذشته کاملا غافلگیر سیل شدند که متاسفانه خسارات جبران ناپذیری به همراه داشت، در ادامه به پیش بینی وضعیت آب و هوای شیراز در تعطیلات پیش رو و سیزده بدر می پردازیم

به گزارش استناد نیوز، موج دوم سفرهای نوروزی آغاز شده آغاز می شود و باز هم یکی از مقاصد اصلی می تواند شیراز باشد، شهری زیبا با بناهای تاریخی کم نظیر. با بررسی نقشه های هواشناسی، آب و هوای شیراز از 12 تا 16 فروردین به شرح زیر پیش بینی شده است:

دوشنبه 12 فروردین 98 : برای این روز در شیراز انتظار بارندگی به صورت رگباری در ساعاتی را داریم، جو ناپایدار در شیراز حاکم خواهد بود، دمای هوا در گرمترین ساعات این روز به 20 درجه سانتی گراد می رسد. در ساعات شب نیز بارش نم باران ادامه می یابد.

سه شنبه 13 فروردین 98 : در ساعات ابتدایی صبح روز طبیعیت نیز احتمال بارندگی به صورت رگباری وجود دارد اما رفته رفته از تراکم ابرها کاسته شده به طوری که در ساعات شب انتظار آسمانی صاف و مهتابی را داریم.

چهارشنبه 14 فروردین 98  و پنجشنبه 15 فروردین 98 : چهارشنبه و پنجشنبه آسمان شیراز آفتابی خواهد بود و ناپایداری های جوی پیش بینی نمی شود. تنها پدیده قابل ذکر برای این روزها وزش باد است که در ساعاتی به تند باد تبدیل خواهد شد.

جمعه 16 فروردین 98 : برای جمعه که به نوعی آخرین روز تعطیلات نوروزی به شمار می رود صبحی آفتابی انتظار داریم که رفته رفته لکه های ابر در آسمان پدیدار شده و آسمان شیراز نیمه ابری خواهد شد. دمای هوا در این روز اندکی افزایش خواهد یافت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار