پیش بینی وضعیت آب و هوای استان مازندران از اول اردیبهشت تا پایان هفته / تداوم بارندگی های در مازندران\

پیش بینی وضعیت آب و هوای استان مازندران از اول اردیبهشت تا پایان هفته / تداوم بارندگی های در مازندران

  • کد خبر: 216403
  • چاپ
  • انتشار: 31 فروردين 1398 - 21:49

کارشناسان هواشناسی برای استان مازندران هفته ای بارانی پیش بینی کرده اند که این بارش ها تا روز چهارشنبه ادامه خواهد یافت...

به گزارش استناد نیوز؛ بر اساس پیش بینی های هواشناسی بارش باران که از روز شنبه در استان مازندران آغاز شده است تا روز چهارشنبه ادامه خواهد یافت، اما آخر هفته از ناپایداری های جوی در استان مازندران کاسته خواهد شد.

یکشنبه 1 اردیبهشت: در این روز بارش باران ادامه خواهد یافت در بیشتر ساعات شبانه روز شاهد نم باران خواهیم بود شدت بارندگی در روز یکشنبه بالا نخواهد بود.

دوشنبه 2 اردیبهشت: در روز دوشنبه نیز آسمان استان بارانی پیش بینی شده است، شدت بارندگی ها در این روز نسبت به روز قبل بیشتر خواهد بود و شاهد چند رگبار باران می باشیم.

سه شنبه 3 اردیبهشت: افزایش شدت و میزان بارندگی ها و کاهش دمای هوا همراه با وزش باد از پدیده های قابل ذکر هواشناسی در سومین روز اردیبهشت است. دمای هوا در گرمترین ساعات این روز به 11 درجه سانتی گراد می رسد.

چهارشنبه 4 اردیبهشت: در ابتدای صبح روز چهارشنبه انتظار کمی بارندگی وجود دارد اما رفته رفته بارش باران قطع و پوشش ابرها آسمان استان را ترک خواهند کرد و در ساعات بعد از ظهر و شب آسمان مازندران نیمه ابری خواهد شد، دمای هوا نیز اندگی افزایش خواهد یافت.

پنجشنبه 5 اردیبهشت: در روز پنجشنبه آسمانی آفتابی تا نیمه ابری پیش بینی می شود و دمای هوا نیز به 16 درجه سانتی گراد خواهد رسید.

جمعه 6 اردیبهشت: برای روز پایانی هفته اول اردیبهشت 98 آسمانی کاملا صاف و آفتابی پیش بینی شده است، درمای هوا در گرمترین ساعات روز به 20 درجه می رسد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار