مازنی ها با غبارروبی امامزادگان به استقبال رمضان می روند/اجرای طرح افق در دیار علویان\

مازنی ها با غبارروبی امامزادگان به استقبال رمضان می روند/اجرای طرح افق در دیار علویان

  • کد خبر: 216518
  • چاپ
  • انتشار: 11 ارديبهشت 1398 - 13:58

استنادنیوز؛ مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران از اجرای طرح افق در امامزادگان شاخص مازندران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران حجت الاسلام ابراهیم حیدری با اعلام این خبر گفت: رویکرد طرح افق، رویکرد اجتماعی، فرهنگی و مذهبی است که با خدمات رسانی بیشتر به مردم، تبلیغ کار فرهنگی صورت می گیرد.

وی هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی بیان کرد و افزود: در طرح افق، از سوی امامزادگان شاخص سبد کالا بین نیازمندان مجاوربه صورت مستمر، توزیع می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه دهه پایانی ماه شعبان به‌ عنوان دهه نکوداشت و بهداشت مساجد نامگذاری شده است، اظهار کرد: مازنی ها با غبارروبی امامزادگان به استقبال ماه مبارک رمضان می روند که این آیین در امامزاده عباس (علیه السلام) ساری انجام شد و در مابقی امامزادگان شاخص تا قبل از آغاز ضیافت الهی، صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به رتبه نخست استان در کشور از لحاظ تعداد امامزادگان، بیان کرد: یکهزار و 361 امامزاده در دیار علویان وجود دارد که از این تعداد، 300 امامزاده شاخص هستند.

حجت الاسلام حیدری ابراز کرد: اداره اوقاف و امور خیریه مازندران در ماه ضیافت الهی به اجرای برنامه های مختلف نظیر ترتیل خوانی کلام وحی، توزیع سبد کالا بین نیازمندان، افطاردهی از محل درآمد موقوفات با این نیت، برپایی خیمه معرفت، اجرای سفره های آسمانی، ختم کلام وحی و توزیع ادعیه می پردازد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار