امضای تفاهم نامه همکاری شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی مازندران\
  • ارتقا ارتباط صنعت با دانشگاه؛

امضای تفاهم نامه همکاری شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی مازندران

  • کد خبر: 216579
  • چاپ
  • انتشار: 18 ارديبهشت 1398 - 13:00

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی مازندران و شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان به‌منظور توسعه تحقیقات و پشتیبانی و استفاده از توانمندی‌های دانشگاه در صنعت منعقد شد.

به گزارش استناد نیوز، تفاهم‌نامه همکاری شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری بین مهندس افضلی، مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان و دکترمنصوریان، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری مبادله گردید. این تفاهم‌نامه همکاری به‌منظور توسعه تحقیقات و پشتیبانی و استفاده از توانمندی‌های دانشگاه در صنعت منعقد شد.

تفهمنامه بین برق منطقه ای و دانشگاه آزادمهندس افضلی در این نشست، ضمن معرفی شرکت برق منطقه‌ای استان مازندران و گلستان گفت: همکاری با دانشگاه امری مثبت در جهت پیوند صنعت و دانشگاه است و در راستای هر چه بیشتر شدن دانش و تکنولوژی، بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های طرفین، ضروری است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان دو بال پیشرفت یک جامعه را دانشگاه و صنعت دانست و گفت: دانشگاه جایی است که در آن علم تولید شده و به فناوری تبدیل می‌شود؛ صنعت نیز با بهره‌مندی از تولید این علم رونق اقتصادی را در جامعه به وجود می‌آورد بهترین راه ارتقای صنعت ارتباط با دانشگاه است.

وی در ادامه با بیان اینکه اجرای پروژه‌های تحقیقاتی مورد نیاز شرکت برق منطقه‌ای مازندران بدون مشارکت دانشگاه امکان‌پذیر نخواهد بود عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی مازندران با توجه به امکانات خوب کارگاهی و آزمایشگاهی و حضور استادان توانمند، می‌تواند در پروژه‌های تحقیقاتی کنار صنعت برق استان مازندران و گلستان همکاری علمی داشته باشد.

 

دکتر حسین منصوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران و ساری نیز در این نشست گفت: با توجه به فضای ایجاد شده و ورود این دانشگاه به بخش تحقیقاتی صنعت، در کنار مسئولیت آموزشی و فرهنگی به ایفای نقش در بخش پژوهشی خود نیز دست یافته است. همچنین تأمین نیازمندی‌های آموزشی و پژوهشی صنایع، با مشارکت علمی دانشگاه چراغ تعهد اجتماعی در کنار آموزش را روشن خواهد کرد و ایجاد ارتباط علمی به‌منظور توسعه تحقیقات با بهره‌برداری از امکانات هر دو طرف توانمندی حضور دانشگاه در صنعت را نشان خواهد داد.

این نشست با حضور معاونین و مسئول تحقیقات شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان و معاونان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری برگزار شد.در پایان این مراسم از آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های دانشگاه بازدید به عمل آمد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار