فرزندان عزیز شهدا از ظرفیت و توانمندی بالایی برخوردار هستند\

فرزندان عزیز شهدا از ظرفیت و توانمندی بالایی برخوردار هستند

  • کد خبر: 217169
  • چاپ
  • انتشار: 02 تیر 1398 - 10:58

استنادنیوز؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد مازندران پس از دیدار با فرزندان معزز شهدای تنکابن گفت: فرزندان عزیز شهدا از ظرفیت و توانمندی بالایی برخوردار هستند و مدیران آینده جامعه هستند.


 
به گزارش ایثار واحد مازندران، در راستای تکریم و قدرشناسی از بازماندگان معزز شهدا و اجرای طرح دیدار از فرزندان بزرگوار شهدای استان، معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد مازندران در شهرستان تنکابن، به نمایندگی از مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از فرزندان عزیز شهدا دیدار و بصورت چهره به چهره با یادگاران عزیز شهدا دیدار و از آنان تجلیل به عمل آورد.
مهدی ضمیرپور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد مازندران در شهرستان تنکابن در اداره بهزیستی با فرزند شهید اشکباری، در شهرداری با فرزند شهید اکبر کریمی، در منزل با فرزند شهید یعقوب سعیدی، سه فرزند برومند شهید اسد ا ... مرادی دیدار نمود.    
 در این دیدارها رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تنکابن و رئیس امور کارکنان بنیاد استان حضور داشتند.
شنیدن صحبت های این عزیزان، بیان مسائل در ارتباط با خدمات جامعه ایثارگری و شناسایی مشکلات، از جمله موضوعاتی بوده که در این دیدارها از سوی فرزندان معظم شهدا طرح و مورد پیگیری قرار گرفت.
فرزندان معزز شهدا از این اقدام ارزشی بنیاد مازندران ابراز خرسندی و رضایت کرده و آن را نشان از اهمیت دادن به مقام و منزلت شهدا و خانواده های گرانقدر آنان دانستند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد مازندران ضمن تمجید و تقدیر از فرزندان معظم شهدا گفت: فرزندان عزیز شهدا صاحبان نظام و مدیران آینده جامعه ما هستند.
وی اظهار کرد: این عزیزان، افرادی عملگرا بوده و از ظرفیت و پتانسیل کاری بالایی برخوردار هستند و این مهم را با ارائه خدمت خوب به خلق، بارها به اثبات رساندند.
گفتنی است معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد پیش ار دیدار با جامعه ایثارگری تنکابن، در بنیاد این شهرستان حضور یافت و ضمن دیدار با همکاران، بصورت تخصصی مسائل امور اداری و مالی را بررسی و جهت بهبود بخشیدن به فرآیند کار، نکات لازم را یادآور شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار