سحر قریشی بازیگر مطرح ایران مورد انقاد شدید روزنامه جوان قرار گرفت\

سحر قریشی بازیگر مطرح ایران مورد انقاد شدید روزنامه جوان قرار گرفت

  • کد خبر: 21782
  • چاپ
  • انتشار: 14 دی 1395 - 11:43

سحر قریشی بازیگر مطرح و فعال سینما و تلویزیون در سال های گذشته که مدتی است به هر دلیلی کم کار شده و اعتراض هایی را به برنامه های تلویزیونی داشته است مورد انتقاد روزنامه جوان قرار گرفت

روزنامه جوان در انتقاد از سحر قریشی نوشت:

* سحر قریشی از طریق تلویزیون و با سریال «دلنوازان» به شهرت رسید. او زمانی در گفت‌وگوهایش مدام لب به تمجید از كارگردان‌های تلویزیون می‌گشود و زمانی را که سریالی كه در آن مشغول بازی بود از تلویزیون پخش می‌شد، دوره موفق سیما می‌دانست.

* اما الان كه قریشی به هر دلیلی در سریال‌های تلویزیونی بازی نمی‌كند، پشت سرهم از بی‌مخاطبی تلویزیون می‌گوید.

* او چندی پیش گفته بود: «جذابیت نداشتن و تکراری بودن داستان‌ سریال‌ها باعث می‌شود بینندگان زمان خود را برای تماشای سریال‌های تلویزیون صرف نکنند.»

* این بازیگر پیشنهاد جالبی به مردم می‌دهد: «یکی از بازیگران ترک مدتی قبل از پروژه کاری خود انصراف داد و مردمی که طرفدار او بودند، جلوی خانه سینمای ترکیه جمع شدند و خواستار برگشت آن بازیگر شدند، این امر نشان‌دهنده‌ عشق و مدیریت درست است. مردم باید پشت ما باشند، اما مردم هم خسته شده‌اند و فیلم‌ها را بی‌انگیزه تماشا می‌کنند.»

* اینجا این سؤال مطرح می‌شود که آورده و خروجی شما به عنوان یک بازیگر برای جامعه و مردم چه بوده است که حالا توقع چنین کاری از سوی مردم دارید؟ بازی در فیلم‌های سینمایی درجه چندم، شرکت در چند خیریه و گرفتن سلفی در خارج کشور نهایت فعالیت‌هایی است که داشته‌اید و مردم برای کدام رزومه‌تان باید دم در خانه‌تان جمع شوند؟



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار