گزارش های بازسازی سیل رصد می شود\

گزارش های بازسازی سیل رصد می شود

  • کد خبر: 218486
  • چاپ
  • انتشار: 22 مرداد 1398 - 23:02

استناد نیوز - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه گزارش های بازسازی سیل رصد می شود گفت باید بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده در قالب یک جدول به صورت مدون و منظم انجام شود و علاوه براین قدردانی از مدیریت را نهادینه سازی کنیم.

 

 به گزارش استناد نیوز، خلیل آقامحمدی شامگاه سه شنبه در جلسه قرارگاه ستاد بازسازی مناطق سیل زده کشور با تاکید براینکه باید خود را از تحریم خارج کنیم و تحریم ناپذیر شویم گفت: این مسئله تنها راه نجات است.

وی افزود: حادثه بزرگ سیل با دیگر حوادث مانند زلزله کرمانشاه و غیره متفاوت است و استان های مختلف درگیر حادثه سیلاب شدند و اکنون کار بازسازی مناطق در حال انجام و اتمام است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: گزارش های بازسازی سیل رصد می شود و باید بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده در قالب یک جدول به صورت مدون و منظم انجام شود و علاوه براین قدردانی از مدیریت را نهادینه سازی کنیم.

وی با اظهار اینکه بحث رونق تولید و اقتصاد مقاومتی را جدی بگیریم تصریح کرد: باید مدل اداری را بشکنیم و مدیریت جهادی را سرلوحه قرار دهیم.

آقامحمدی مدیریت جهادی را برای رونق تولید نیاز داریم افزود: رونق تولید را باید جهش دهیم و مبارزه با آمریکا در قالب جنگ اقتصادی است و آنان ظرفیتی برای جنگ نظامی ندارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با عنوان اینکه ۳۰ میلیارد دلار تراز اقتصادی ما را برهم زنند گفت: اگر سالی هفت تا هشت درصد نرخ رشد داشته باشیم چندبرابر وضع موجود پیشرفت خواهیم داشت.

وی یادآور شد: با مدل اداری موجود نمی توانیم به اهداف دست یابیم و باید مدل کنونی را بشکنیم.

آقامحمدی با تاکید براینکه باید کار استادانه و هنرمندانه برای رونق تولید طراحی کنیم افزود: باید برای رونق تولید از ظرفیت همه بخش ها بهره گیری کنیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار