نمایان شدن ظرفیت های غرب مازندران با آزاد راه تهران ـ شمال\
  • نماینده مردم نوشهر در مجلس:

نمایان شدن ظرفیت های غرب مازندران با آزاد راه تهران ـ شمال

  • کد خبر: 218691
  • چاپ
  • انتشار: 31 مرداد 1398 - 12:56

استناد نیوز- نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس گفت:  آزادراه تهران شمال طول مسیر را ۶۷ کیلومتر را کوتاه تر می کند و این پروژه ظرفیت های غرب مازندران را بیش از گذشته نمایان می سازد.

به گزارش استناد نیوز ، قاسم احمدی صبح پنجشنبه در آیین افتتاحیه ورزشگاه شهدای نوشهر با تقدیر از لطف و عنایت ویژه مقام معظم رهبری و هدیه ورزشگاه شهدای نوشهر افزود: بیش از ۲۰ سال پیش آزادراه تهران – شمال کلنگ زنی شد و در حال حاضر سه هزار نفر در این پروژه مشغول کار هستند.

وی با بیان اینکه آزادراه تهران شمال طول مسیر را ۶۷ کیلومتر را کوتاه تر می کند افزود: این پروژه ظرفیت های غرب مازندران را بیش از گذشته نمایان می سازد.

وی همچنین با عنوان اینکه بحث منطقه ازاد در مازندران تبدیل به داستان شده بود گفت: نزدیک به ۱۰۰ سال بندر در نوشهر ایجاد شده است و مردم انتظار دارند که این بندر رها نشود و خوشبختانه با حسن تدبیر، منطقه آزاد در مازندران به صورت سه نقطه ای دیده شده است.

احمدی یادآور شد: در زمینه پسماند نیز کار خوبی در بودجه در سال جاری درنظر گرفته شده است و انتظار داریم نیروگاه زباله سوز نوشهر زودتر بهره برداری شود.

این نماینده مجلس پیشرفت نیروگاه زباله سوز نوشهر را ۹۶ درصد اعلام کرد و گفت: با افتتاح این پروژه مشکل زباله در نوشهر حل می شود.

حجت الاسلام محمود مشایخ امام جمعه نوشهر با گرامیداشت عید غدیر خم، نعمت ولایت را بزرگترین نعمت الهی برشمرد و گفت: ملت ایران در ۴۰ سال گذشته از نعمت ولایت حمایت کردند و امیدواریم حمایت از ولایت فقیه که ادامه ولایت رسول الله (ص) را قدردان باشیم.

وی خواستار تکمیل نیروگاه زباله سوز در شهرستان شد و با اشاره به مناسب نبودن راه ورودی نوشهر گفت: نوشهر نیازمند پل زیرگذر در کمربندی است و برای ساخت آن به بودجه نیاز داریم.

وی همچنین با اشاره به واقع شدن زندان در مرکز شهر، جنب آموزش و پرورش و مصلی خواستار جابجایی و انتقال آن از این منطقه شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار