طرح تدریس زبان‌های محلی و قومی روی میز کمیسیون آموزش\

طرح تدریس زبان‌های محلی و قومی روی میز کمیسیون آموزش

  • کد خبر: 219483
  • چاپ
  • انتشار: 11 مهر 1398 - 22:35

استناد نیوز، اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی هفته پیش رو در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه نشست تخصصی خواهند داشت که طرح تدریس زبان‌های محلی و قومی در مدارس و دانشگاه‌های کشور یکی از برنامه‌های کمیسیون است.

 

به گزارش استناد نیوز، کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی هفته پیش رو در روزهای دوشنبه و سه شنبه (15 و 16 مهرماه) نشست تخصصی برگزار خواهد کرد.

بر اساس این گزارش بررسی طرح اجرای اصل 15 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران(تدریس زبان‌های محلی و قومی در مدارس و دانشگاه‌های کشور) و همچنین بررسی طرح الزام دولت به حمایت همه جانبه از افراد و مؤسسات ایرانی که از اقدامات آمریکا متضرر شدند، در دستور کار روز دوشنبه کمیسیون آموزش و تحقیقات قرار دارد.

قرائت گزارش کمیته ماده 234 درباره آقای حسین فریدون، ارائه گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در خصوص کنکور سراسری سال 98 و دعوت از رئیس محترم سازمان انرژی اتمی ایران به منظور ارائه گزارش از وضعیت تحقیق و توسعه در صنعت هسته‌ای کشور دیگر برنامه‌های کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در روز دوشنبه عصر است.

روز سه شنبه نیز وزیر علوم، تحقیقات و فناوری جهت پاسخگویی به سئوال 4 نماینده مجلس در کمیسیون حاضر می‌شود و در ادامه وزیر آموزش و پرورش پاسخگوی سئوال 5 تن از نمایندگان مجلس در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس است./



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار