شهرداری ساری تمام توان خود را برای تکمیل پروژه زباله‌سوز ساری لحاظ خواهد کرد.\
  • شهردار ساری:

شهرداری ساری تمام توان خود را برای تکمیل پروژه زباله‌سوز ساری لحاظ خواهد کرد.

  • کد خبر: 219774
  • چاپ
  • انتشار: 30 مهر 1398 - 19:09

استناد نیوز، عباس رجبی شهردار مرکز استان با اشاره به تخصیص بودجه برای تکمیل پروژه نیروگاه زباله سوز ساری گفت: ۴۰۰ میلیارد ریال بودجه برای نیروگاه زباله‌سوز ساری اختصاص یافت.

به گزارش استناد نیوز، عباس رجبی شهردار مرکز استان با حضور در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه از ابتدای قبول مسئولیت موضوع ساماندهی نیروی انسانی شاغل در شهرداری را به طور جدی پیگیری کرده ام، اظهار داشت: از زمان قبول مسئولیت بعنوان شهردار یکی از اولین دغدغه ها، پیگیری مسئله ساماندهی نیروهای انسانی در شهرداری بوده که تاکنون اقداماتی در این زمینه انجام شده است. بدون تردید در این مسیر از نظرات کارشناسی اعضا شورای اسلامی شهر بهره می برم. بحمدالله امروز شورای اسلامی شهر از اعضایی لایق، کارشناس و کاربلد تشکیل شده است.

 شهردار ساری به پیگیری تخصیص بودجه برای تکمیل نیروگاه زباله سوز در ماه اخیر اشاره کرد و گفت: با مساعدت استاندار مازندران،400 میلیارد ریال برای تکمیل نیروگاه‌زباله سوز ساری اختصاص یافته است و 300 میلیارد ریال دیگر نیز با پیگیری های اینجانب و دیدارهای حضوری با رییس سازمان برنامه و بودجه و معاون سازمان همیاری شهرداری ها و دهیاری های کشور به این پروژه تخصیص خواهد یافت.

 رجبی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از ورود تجهیزات تامین شده و نصب ابنیه در محل پروژه نیروگاه زباله سوز در حال انجام است، تصریح کرد: شهرداری ساری تمام توان خود را برای تکمیل پروژه زباله‌سوز ساری لحاظ خواهد کرد.

 در ادامه، وی با بیان اینکه عملیات پروژه پل تا پل (بازگشایی پروژه پل کابلی داراب تا پل های شهید نوری) در دستور کار قرار گرفته است، افزود: 500 میلیارد ریال اعتبار برای هزینه های بازگشایی و تسریع این پروژه در نظر گرفته شده و عملیات اجرایی آن فعال شده است.

در این جلسه، شهردار ساری به گوشه ای از اقدامات مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: اعلام مناقصه برای فاز دوم پارک ملل، برنامه ریزی برای تکمیل فاز سوم پروژه ابن شهرآشوب، تشکیل کمیته ساماندهی بررسی مطالبات از دیگر مواردی بوده که در ماه اخیر در دستور کار قرار گرفته است.

 در پایان عباس رجبی ضمن تشکر از حمایت ها و نظارت های دقیق اعضا شورای اسلامی شهر اظهار امیدواری کرد که با تدوام این همراهی و هماهنگی مسیر توسعه ساری هموارتر از قبل طی شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار