حمایت از کتابخانه های عمومی وظیفه شهروندی و رسالت مسئولین است\
  • نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی:

حمایت از کتابخانه های عمومی وظیفه شهروندی و رسالت مسئولین است

  • کد خبر: 2110221
  • چاپ
  • انتشار: 23 آبان 1398 - 18:59

استناد نیوز، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در آستانه روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار از کتابخانه شهیدان نجاریان بابل بازدید کرد.

 

 به گزارش استناد نیوز، حسین نیازآذری، نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی در آستانه روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار از کتابخانه شهیدان نجاریان بابل بازدید و با علیرضا اوشیب نتاج، سرپرست اداره کتابخانه های عمومی بابل و کتابداران دیدار و گفتگو کرد.

وی ضمن بازدید از بخش های مختلف کتابخانه از جمله مخزن، سالن مطالعه، بخش نسخ خطی، در گفتگو با کتابداران، هفته کتاب را صمیمانه به آنها تبریک گفت و اظهار داشت: حمایت از کتابخانه های عمومی وظیفه شهروندی و رسالت مسئولین است و برای بهبود وضعیت کتابخانه ها از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

نیازآذری هفته کتاب را هفته طلایی کتابداران دانست و اذعان داشت: مسئولین قدر زحمات و تلاش های فرهنگی کتابداران را می دانند و از مأموریت خطیر آنها هم با خبر هستند و باید برای برطرف شدن مشکلات کتابخانه ها تا رسیدن به جایگاه واقعی شان، تدبیر به خرج دهند و برنامه ریزی کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین گفتگویی با برخی از اعضای کتابخانه شهیدان نجاریان داشت و خطاب به آنها گفت: کتابخانه عمومی یکی از مهمترین سرمایه های هر شهر است و باید قدر این فرصت بزرگ فرهنگی را بیشتر بدانند و از این مکان نه تنها برای مطالعه کتاب های درسی بلکه برای مطالعه کتاب های بیشتر و دانش اندوزی و آگاهی افزایی بهره ببرند و در برنامه های کتابخانه ها مشارکت فعال داشته باشند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار