برگزاری نمایشگاه الکامپ و شرکتهای دانش بنیان در مازندران\
  • حسن خیریانپور ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران خبر داد :

برگزاری نمایشگاه الکامپ و شرکتهای دانش بنیان در مازندران

  • کد خبر: 2110559
  • چاپ
  • انتشار: 17 آذر 1398 - 13:01

استناد نیوز، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران تصریح کرد: مجموعاً در حوزه الکامپ تعداد 50 واحد و در بخش فن بازار شامل شرکت های دانش بنیان ، استارتاپ ها – شرکت های فناور – مراکز دانشگاهی نیز مجموعاً 128 واحد در این نمایشگاه حضور پیدا خواهند کرد. ‎

 

به گزارش استناد نیوز، حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: طبق دستور و تأکیدات جناب آقای حسین زادگان استاندار محترم مازندران و طبق برنامه ریزی هایی که داشتیم با بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی و دستگاه های دولتی و بانکها و شهرداریها نمایشگاه الکامپ و شرکت های دانش بنیان و فن بازار استان مازندران در روز سه شنبه مورخ 98/9/19 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان واقع در شهرستان قائمشهر افتتاح خواهد شد.

حسن خیریانپور گفت: متراژ کل فضای مفید نمایشگاهی این نمایشگاه حدود 3300 متر مربع می باشد که مجموعاً در 106 غرفه و با 178 شرکت کننده در معرض بازدیدکنندگان قرار خواهند گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران تصریح کرد: مجموعاً در حوزه الکامپ تعداد 50 واحد و در بخش فن بازار شامل شرکت های دانش بنیان ، استارتاپ ها – شرکت های فناور – مراکز دانشگاهی نیز مجموعاً 128 واحد در این نمایشگاه حضور پیدا خواهند کرد.

حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با تصریح به نقش فناوریهای نوین در زندگی مردم و در عرصه خدمات رسانی از همه مخاطبین عزیز درخواست کرد با فرصت ایجاد شده در این نمایشگاه از آخرین دستاوردهای این حوزه بازدید نمایند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار