تجمل گرایی و اشرافیت برخی کاندیداها در شرایط سخت زندگی مردم / چنین کاندیدایی درد مردم از گرانی نیازهای اولیه زندگی را درک می کند؟\
  • یادداشت مدیرمسئول؛

تجمل گرایی و اشرافیت برخی کاندیداها در شرایط سخت زندگی مردم / چنین کاندیدایی درد مردم از گرانی نیازهای اولیه زندگی را درک می کند؟

  • کد خبر: 2110688
  • چاپ
  • انتشار: 25 آذر 1398 - 10:38

در شرایطی که سطح رفاه و زندگی قاطبه مردم بعد از فشارهای اقتصادی موجود با مشکلات جدی مواجه شده است تجمل گرایی برخی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی موجب نگرانی مردم می باشد

استنادنیوز/ برخورداری از سطح رفاه و مواهب دنیوی برای افراد متمول امری طبیعی به نظر می آید حتی اگر در جامعه ای زندگی کنیم که بسیاری از اطرافیان ما در تامین نیازهای اولیه زندگی خود با مشکل مواجه باشند، اما حتی برای چنین افراد برخورداری نیز افراط تجمل گرایی و اشرافیت گری چه از لحاظ آمیزه های دینی و چه از لحاظ انسانی نفی شده است.

ساده‌زیستی و دردآشنا بودن کاندیداها، آشنایی و لمس مشکلاتی که مردم با آن ها دست به گریبان هستند تأثیر بسزایی در پیشبرد برنامه‌های مجلس آینده خواهد داشت. اما متاسفانه در حوزه های انتخابیه استان مازندران شاهد تجمل گرایی افراطی در بین برخی از کاندیداهای مطرح مجلس یازدهم هستیم که انتشار تصاویر آن ها در فضای مجازی و رسانه ای موجب دلسردی مردم نسبت به مجلس و انتخابات خواهد شد.

اخیرا تصاویر مربوط به دیدار یکی از قهرمانان خوشنام ورزشی با یکی از کاندیداهای مطرح حوزه انتخابیه قائمشهر در فضای مجازی دست به دست می شود، تصویری که نمایی از دفتر لوکس با اساسیه و دکور چند صد میلیونی را نشان می دهد که در نگاه اول چشم هر بیننده ای را به خود جلب نموده و ذهن ها را به سمت کاخ های سلطنتی سوق می دهد.

در حالی که شعار اکثر کاندیداهای مجلس در شرایط فعلی جامعه بهبود اوضاع معیشتی مردم می باشد، سوالی که مطرح می شود این است که آیا چنین کاندیداهایی با این سطح رفاه از زندگی که به تجمل گرایی روی آورده اند با مشکلاتی که مردم عادی با آن دست به گریبان هستند آشنایی دارند؟ آیا تاکنون حس پدری را که در تامین هزینه های اولیه زندگی برای خانواده خود درمانده و شرمنده همسر و فرزندان خود است را درک کرده اند؟ آیا از گرانی بنزین ولو به چندین برابر گزندی به زندگیشان وارد می شود؟ آیا قدرت درک درد مردم از گرانی گوجه، پیاز، سیب زمینی، تخم مرغ و... را که پس از پر کشیدن مرغ و گوشت از سفره های مردم، نقش پررنگی را در سبد غذایی ایفا می کنند، دارند؟

و سوالات بی شمار دیگری که پاسخ تمام آن ها از پیش مشخص است، امیدوارم کاندیداهای محترم با درک شرایط جامعه ضمن جلوگیری از انتشار تصاویری از این دست که نشان از انسان‌محوری و لذت‌گرایی و به تبع آن خودپسندی و فخرفروشی است به شفاف سازی هزینه های انتخاباتی خود بپردازند. مردم نماینده ای از جنس خود می خواهند.

سامان سوهانیان - مدیر مسئول



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار