رضوان کلا روستایی در شهرستان سیمرغ با آبندان 10 هکتاری و مشکلات فراوان\

رضوان کلا روستایی در شهرستان سیمرغ با آبندان 10 هکتاری و مشکلات فراوان

  • کد خبر: 2111100196
  • چاپ
  • انتشار: 24 خرداد 1399 - 17:11

منصور سیر گفت: نداشتن آب شرب لوله کشی در روستای رضوان کلا شهرستان سیمرغ موجب شده جوانان روستا برای زندگی به شهر مهاجرت نمایند

نماینده روستای رضوان کلا در شورای بخش شهرستان سیمرغ در گفتگو با استناد نیوز یکی از مشکلات اصلی این روستا را که موجب عدم توجه مسئولین شده است را نداشتن شورا و دهیاری دانست و گفت: علارغم وجود حسینیه و زینبیه، محوطه ورزشی و آبندان 10 هکتاری در روستای رضوان کلا، مردم و جوانان این روستا با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند.

سیر با اشاره به اقدامات مناسبی مانند آسفالت معابر، برق و گاز لوله کشی که در دولت قبل برای روستا انجام شد، ادامه داد: یکی از مشکلات بزرگی که در این روستا داریم و سال هاست به آن بی توجهی می شود بحث آب شرب لوله کشی است.

وی افزود: با توجه به سیاست هایی که برای جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر و حفظ جمعیت روستایی وجود دارد لازم است مسئولین نسبت به تامین آب شرب به ما کمک شود تا مردم و بخصوص جوانان نسبت به سکونت و زندگی در این روستا رغبت پیدا کنند که امیدواریم مسئولین در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

منصور سیر وجود یک آبندان 10 هکتاری را پتانسیلی بزرگ در داخل روستای رضوان کلا دانست و افزود: متاسفانه به دلیل برخی ناملایمتی ها از این آبندان استفاده نمی شود.

نماینده روستای رضوان کلا از مسئولین خواست تا کمک کنند از ظرفیت آبندان بهره برداری شود چرا که در صورت استفاده از این پتانسیل ضمن ایجاد درآمد پایدار برای روستا، اشتغال زایی و بهبود معیشت مردم را نیز به همراه خواهد داشت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار