29 طرح عمرانی دهه فجر در جویبار افتتاح و کلنگ زنی می شود\

29 طرح عمرانی دهه فجر در جویبار افتتاح و کلنگ زنی می شود

  • کد خبر: 2111100898
  • چاپ
  • انتشار: 11 بهمن 1399 - 20:07

فرماندار شهرستان جویبار از افتتاح و کلنگ زنی 27 طرح عمرانی در ایام الله دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش استناد نیوز، سید علی اسد شب شنبه در گفت و گو با اصحاب رسانه اعتبار هزینه شده برای 27 طرح عمرانی را 20 میلیارد و 385 میلیون تومان اعلام کرد.

وی با اعلام اینکه مهم ترین طرح قابل افتتاح در ایام الله دهه مبارک فجر زیرسازی و آسفالت جاده ساحلی چپکرود به متراژ 19 هزار و 760 متر مربع است، گفت: این طرح با هزینه ای بالغ بر 3 میلیارد و 800 میلیون تومان به بهره بردرای می رسد.

فرماندار شهرستان جویبار با بیان اینکه در ایام الله دهه مبارک فجر احداث و تجهیز ساختمان شهرک صنعتی به متراژ 150 متر مربع و هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد، افزود: ساختمان آتش نشانی شهرداری جویبار هم در 3 طبقه و به متراژ 350 متر مربع و هزینه 120 میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

اسد دیگر طرح های قابل افتتاح در ایام الله دهه مبارک فجر امسال را احداث 2 طرح اشتغالزایی بهزیستی، احداث مسکن مددجویی و 2 طرح اشتغالزایی کمیته امداد، تامین روشنایی بلوار دریا، روکش آسفالت روستای بالازرین کلا به متراژ 6 هزار متر مربع، احداث کانال آبرسانی بطول 2 هزار متر مربع، اجرای بوستان و زمین ورزشی روستای آباده، نصب 5 دستگاه پایش تصویری در روستای گلدشت، اجرای زیرسازی آسفالت به طول یکهزار متر مربع در روستای گلدشت، نصب هفت دستگاه پایش تصویری در روستای میانملک و اجرای بوستان و زمین ورزشی در روستای چارطاق بن اعلام کرد.

وی با بیان اینکه در ایام الله دهه مبارک فجر جدول گذاری و اصلاح هندسی میدان سراج کلا و اصلاح هندسی و روشنایی بلوار خیابان بیزیکی به بهره برداری می رسد، افزود: زیرسازی آسفالت خیابان طاهرپور، اجرای کانال و زیرسازی آسفالت و همچنین اصلاح هندسی و موزائیک کاری و آسفالت میدان جوان محله هم به بهره برداری می رسد.

فرماندار شهرستان جویبار در پایان با اعلام اینکه در ایام الله دهه مبارک فجر امسال عملیات اجرایی 2 طرح با برآورد هزینه 31 میلیارد ریال آغاز می شود، گفت : این طرح ها شامل عملیات اجرایی ساختمان 115 بین جاده ای و مسکن مددجویی بوده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار