گرم‌شدن تنور انتخابات مازندران با حضور جریان‌های سیاسی\
  • رصد تحرکات انتخاباتی؛

گرم‌شدن تنور انتخابات مازندران با حضور جریان‌های سیاسی

  • کد خبر: 2111466
  • چاپ
  • انتشار: 30 دی 1398 - 11:19

استنادنیوز؛ با توجه به نزدیک شدن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تنور انتخابات مازندران با حضور جریان‌های سیاسی گرم تر می شود.

 

رقابت واقعی در انتخابات سبب مشارکت زیاد مردم پای صندوق‌های رأی می‌شود، از این رو شرکت تمامی جریان‌های سیاسی نشانگر افزایش شور و نشاط سیاسی در میان آحاد مردم، احساس مسئولیت جوانان و باور ملی به پاسداشت قانون اساسی و حراست از نظام جمهوری اسلامی است.

بعد از تایید صلاحیت 126 کاندیدا از هیات نظارت استان  برای جلب اعتماد مردم و نشستن بر روی 12 کرسی مجلس از حوزه انتخابیه مازندران، این موضوع صرف نظر از صلاحیت‌ها و خاستگاه‌های فردی، حزبی و اجتماعی، نشانگر افزایش شور و نشاط سیاسی در میان آحاد مردم، غلبه رویش‌های انقلاب بر ریزش‌ها، احساس مسئولیت جوانان و باور ملی به پاسداشت قانون اساسی و حراست از نظام جمهوری اسلامی است.
برخلاف نظرسنجی‌ها، گمانه زنی‌ها و عملیات روانی دشمن، حضور پرنشاط و متکثر و احساس مسئولیت مردم در عرصه ثبت نام، نوید انتخاباتی گسترده، پرشور و در تراز انتخابات‌های پیشین را نوید می‌دهد و این موضوع در روزهای سخت بی‌اعتمادی، تنها امید برای حضور مجدد مردم در پای صندوق‌های رای انتخابات دوم اسفند است به نظر می‌رسد در این دوره انتخابات تنها کارنامه شخص و انگیزه او برای آینده کشور می‌تواند ملاک انتخاب مردمی باشد.
در این شرایط کسانی می‌توانند به بهارستان راه پیدا کنند که شیوه زندگی‌شان نزدیک‌تر به مردم عادی باشد و در این شرایط بد اقتصادی در کنار مردم صادق و شفاف باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار