نارضایتی جمعی از مردم و رزمندگان شرق مازندران از تغییر نام بندر شهید هاشمی‌نژاد\
  • در پی تغییر نام بندر شهید هاشمی نژاد به بندر هاشمی رفسنجانی

نارضایتی جمعی از مردم و رزمندگان شرق مازندران از تغییر نام بندر شهید هاشمی‌نژاد

  • کد خبر: 211160
  • چاپ
  • انتشار: 14 بهمن 1395 - 10:23

با تصویب سازمان بنادر و دریانوردی کشور در خصوص تغییر نام بندر شهید هاشمی نژاد (امیر آباد) بهشهر به نام هاشمی رفسنجانی، بسیجیان، رزمندگان و مردم حزب الله شهرستان بهشهر استان مازندران با صدور بیانیه ای، نارضایتی خود را از تغییر نام بندر این شهید روحانی و انقلابی شهرشان ابراز کردند.

جمعی از رزمندگان و گروه‌های مردمی شرق استان با صدور بیانه ای نارضایتی خود نسبت به اقدام ترکان سازمان بنادر کشوررا اعلام کردند و خواستار احترام مسئولان به جامعه روحانیت، خانواده‌های شهدا، انقلابیون و مردم فهیم و دیندار مازندران شدند و هر گونه تصمیم را جدای از اراده ملت خیانت واضح دانستند.

در میان بیانیه‌های متعدد، بیانیه گروه رزمندگان شهرستان بهشهر حکایت از عزم راسخ مردمی در اعلام نارضایتی نسبت به این گونه اقدامات خودسرانه و خوش خدمتانه برخی مسئولان داشت که بخشی از آن بیانیه به شرح زیر است:

علیرغم احترام و تکریم بزرگان انقلاب، نام بندر مزین به نام مقدس شهید است و این بابی در آینده م‌ گردد تا نام " شهید" از کوچه و تابلوها و خیابان‌ها حذف شود.
با توجه به قابل تکریم بودن دیگر بزرگان و افتخارآفرینان انقلاب در کشور و استان های دیگر! شهید هاشمی نژاد خود سند افتخار انقلاب بوده و است و ایران اسلامی خصوصا بهشهری‌های به ایشان می بالند.

حذف نام این"جوانمرد شهید" آنهم در شهری که منتسب به ایشان است. ظلم و بی احترامی به این شخصیت بی نظیر و شاگرد ممتاز امام(ره) در ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار