واردات محصولات کشاورزی سبب افزایش بیماری در مردم می‌شود\

واردات محصولات کشاورزی سبب افزایش بیماری در مردم می‌شود

  • کد خبر: 2111672
  • چاپ
  • انتشار: 08 بهمن 1398 - 21:04

استناد نیوز، نماینده ولی‌فقیه در مازندران با تاکید بر جلوگیری از واردات بی‌رویه محصولات کشاورزی از سوی دولت گفت: واردات محصولات کشاورزی سبب افزایش بیماری در مردم می‌شود.

به گزارش استناد نیوز،آیت‌الله‌ محمد باقر محمدی لائینی امروز در دیدار اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت مازندران اظهار داشت: اگر بنا است خداوند برای کمک به خلق خود از خلق خود استفاده کند. او می‌تواند مستقیم کمک کند ولی می‌خواهد خود خلق به خلق کمک کند تا به فیض برسد.

وی افزود: برخی موارد عده‌ای از افراد واسط می‌شوند تا دارا را با ندار وصل کند.گاهی اوقات برخی افراد ثروتمند هستند که نمی‌خواهند کمک کنند و حتی واسطه هم تاثیری ندارد و اینها به سعادت خود پشت پا می‌زنند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران تصریح کرد: هر میزان در احداث بیمارستان و تجهیزات موفق باشیم نتوانیم جلوی پیشرفت و افزایش بیماری را نگیریم فایده ندارد. باید با سبک زندگی مناسب از افزایش انواع بیماری‌ها جلوگیری کنیم.

 

لایئنی گفت: باید از واردات برنج و گندم و محصولات کشاورزی دیگر که کیفیت ندارد جلوگیری تا جلوی افزایش بیماری گرفته شود. اگر ما سرچشمه‌های بیماری را مشخص کنیم شاید نیاز به این همه فعالیت برای درمان نباشد.
وی بیان کرد: با انگیزه انسان دوستانه و خدادوستانه و احساساتی که دارید می‌توانید پیشرفت بیشتری داشته باشید. هر کسی با هر انگیزه‌ای دارد می‌تواند وارد این حوزه شود. هیچ ثوابی بالاتر از کمک به مستضعفان و گرفتاران نیست.

امام جمعه ساری همچنین در جلسه کمیته قرآن ستاد دهه فجر مازندران با اشاره به اینکه اگر انقلاب ما پابرجا بوده به این دلیل است که انقلابی قرآنی بوده است، گفت: بچه‌هایی که برای این انقلاب جان خود را در طبق اخلاص گذاشته از محافل قرآنی بودند.

وی با اظهار امیدواری از اینکه در ایام دهه فجر یک اجتماع بزرگ قرآنی در استان تشکیل شود، افزود: باید قرآن و نهج‌البلاغه را جدی بگیریم تا مسائل را بهتر پیش ببریم.

لائینی با اشاره به وجود 10 میلیون حافظ قرآن در کشور تصریح کرد: این تعداد باید به 80 میلیون نفر برسد. ما باید انگیزه‌ها را قوی‌تر کرده و بیشتر از هر شورایی، شورای قرآنی را جدی بگیریم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار