بدهی بیمه ای ۲۷۰ میلیارد تومانی شهرداری ساری\

بدهی بیمه ای ۲۷۰ میلیارد تومانی شهرداری ساری

  • کد خبر: 2111674
  • چاپ
  • انتشار: 11 بهمن 1398 - 12:49

استناد نیوز- مدیرکل تامین اجتماعی مازندران، آخرین رقم بدهی بیمه پیمانکاران و سازمان های تابعه شهرداری ساری به این مجموعه را ۲۷۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

 

به گزارش استناد نیوز، علی اصغر محمودی پیش ازظهر جمعه در حاشیه اختتامیه گردهمایی مسئولان کانون‌های کارگری و کارفرمایی شمال و شمال شرق کشور در بابلسر، آخرین رقم بدهی شهرداری ساری به این مجموعه را ۲۷۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: از این میزان ۱۷۰ میلیارد تومان مربوط به پیمانکاران و مابقی مربوط به سازمان‌های تابعه شهرداری است.

وی افزود: با تغییر مدیریت در شهرداری ساری چندین نشستی برگزار و مقرر شد، پیمانکاران و سازمان‌های تابعه شهرداری برای تعیین تکلیف بدهی بیمه‌ای اقدام کنند و اکنون روند تعیین تکلیف مطالبات در شهرداری مطلوب است.

وی هدف از گردهمایی مسئولان کانون‌های کارگری شمال و شمال شرق کشور را در سه حوزه بیمه‌ای، درمانی و رفاه تأمین اجتماعی، بررسی مسائل و موانع فراروی بیان کرد و گفت: سازمان تأمین اجتماعی شرکای مهمی مانند بازنشستگان و مستمری بگیران دارد و این دوره گردهمایی به میزبانی مازندران برگزار شد.

محمودی افزود: سه کمیته تخصصی در این گردهمایی با حضور مدعوان در زمینه بیمه‌ای، رفاهی و فرهنگی اجتماعی برگزار شد و برای هر کمیته یک نفر مطالب را تجمیع کردند و د ر اختیار نمایندگان گذاشتند.

مدیرکل تأمین اجتماعی مازندران، شمار مستمری بگیران و افراد بازنشسته تحت پوشش را ۱۳۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: این تعداد با احتساب افراد تبعی ۲۷۰ هزار نفر را شامل می‌شوند و در سطح کشور از نظرجمعیت بازنشستگان ردیف نهم کشور را بعد از تهران، خراسان رضوی، فارس، کرمان و غیره داریم.

وی ادامه داد: همچنین مازندران با داشتن با ۱۲۰ هزار کارگاه رتبه چهارم کشور را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل تأمین اجتماعی مازندران، طلاق صوری را یک تهدید اعلام کرد و افزود: افرادی پس از فوت پدرشان برای این اینکه از حقوق مستمری پدر خود برخوردار شوند، اقدام به طلاق صوری می‌کنند و این موضوع تهدید آمیز را برای تصمیم گیری و پیشگیری به نهادهای ذیصلاح و نمایندگان اعلام کردیم.

وی بیکاری صوری را از دیگر مشکلات برشمرد و گفت: هرچند تأمین اجتماعی به محض بیکاری افراد، اقدام به رصد و پایش مسئله می‌پردازد اما این مسئله نیز از مسائل فراروی تأمین اجتماعی است./ مهر



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار