کدام کاندیدای ساری وجهه ملی دارد؟ / یوسف نژاد اعتبار ساری و مازندران در مجلس\
  • اختصاصی استنادنیوز؛

کدام کاندیدای ساری وجهه ملی دارد؟ / یوسف نژاد اعتبار ساری و مازندران در مجلس

  • کد خبر: 2111840
  • چاپ
  • انتشار: 21 بهمن 1398 - 18:05

در انتخابات باید جنبه های مختلفی را برای انتخاب فرد اصلح در نظر گرفت که یکی از آن ها وجهه اعتباری فرد کاندیدا خواهد بود.

به گزارش استنادنیوز، 10 روز تا انتخابات مجلس یازدهم زمان باقیست و می بایست در بین گزینه های موجود و تایید صلاحیت شده بهترین کاندیدا را انتخاب و به عنوان نماینده روانه مجلس نماییم تا در چهار سال آینده بهترین تصمیمات در جهت توسعه و آبادانی کل کشور اتخاذ و تبدیل به قانون گردد.

یکی از شروط لازم برای نماینده خوب، داشتن وجهه ملی و کاریزماتیک است تا بتواند در بررسی و ارائه طرح ها و لوایح در مجلس سایر نمایندگان را با خود همراه نماید چرا که تصمیمات مجلس به صورت فردی اتخاذ نخواهد شد و نماینده ای که قدرت اقناع همکاران خود را نداشته باشد کارایی چندانی در مجلس نخواهد داشت.

یکی از نمایندگانی که این ویژگی مهم را در خود دارد قطعا علی اصغر یوسف نژاد است که برای اولین بار نام یک نماینده از مازندران را در جمع هیات رئیسه مجلس قرار داد، یوسف نژاد در چهارمین سال از مجلس دهم نیز خردادماه 98 توانست نظر 151 نماینده را با خود همراه سازد و بار دیگر به عنوان دبیر هیات رئیسه انتخاب شد. همانطور که انتخاب وزیر و یا مسئول بلند مرتبه کشوری از یک شهرستان و استان، افتخار و زمینه ساز پیشرفت می باشد، قرار گرفتن در جایگاه هیات رئیسه مجلس به عنوان رکن قانونگذاری کشور نیز اینگونه خواهد بود و چه کسی جز یوسف نژاد از ساری و میاندورود توانایی قرار گرفتن در این جایگاه را دارد؟!

قطعا نمایندگانی با چنین ویژگی هایی در کنار تجربه و اشراف کامل به قوانین نه تنها برای حوزه انتخابیه بلکه برای استان و کشور نیز مفید واقع خواهند شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار