برنامه ریزی برای استفاده از سوخت گاز بجای مازوت / حساسیت های اجتماعی و محیط زیستی بالا نسبت به مازوت\
  • فرماندار نکا در جلسه ستاد بحران استان اظهار کرد:

برنامه ریزی برای استفاده از سوخت گاز بجای مازوت / حساسیت های اجتماعی و محیط زیستی بالا نسبت به مازوت

  • کد خبر: 212877
  • چاپ
  • انتشار: 28 خرداد 1397 - 21:06

استنادنیوز؛فرماندار نکا در جلسه ستاد بحران استان: اظهار کرد:نسبت به مصرف مازوت حساسیت های اجتماعی و محیط زیستی بالایی وجود دارد.

‎  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا، با حضور توحیدی مقدم سرپرست فرمانداری نکا، جلسه ستاد بحران استان در نیروگاه شهید سلیمی برگزار شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان نکا ، در این نشست بیان داشت: برنامه ریزی و همکاری برای کاهش آلودگی هوا در استان و شهرستان از وظایف همه دستگاه ها و مدیران اجرایی می باشد.

توحیدی مقدم با اشاره به اینکه استفاده از آب و هوای سالم و پاک کمترین حق انسانی و اساسی هر شهروندی است اظهار داشت: درد را همه می دانیم و نیاز به درمان است که بخشی از این درمان باید در کوتاه مدت باشد و برای بخش دیگر از آن باید سیاست بلندمدت اجرا شود.

این مسول افزود: نسبت به مصرف مازوت حساسیت های اجتماعی و محیط زیستی بالایی وجود دارد. و ما امروز کماکان با مشکل آلودگی هوا مواجه هستیم و همه ما از یک مجموعه هستیم، اگر قرار است که این مشکل آسیب شناسی شود، باید ورود جدی به آن داشته باشیم.

توحیدی مقدم ادامه داد: اگر نخواهیم در آینده خسارت سنگینی ، برای درمان و حذف آثار و خسارات ناشی از این موضوع را بپردازیم ، ستاد بحران باید هر چه سریعتر در زمینه رفع بحران آلودگی هوا و استفاده از سوخت گاز بجای مازوت  برنامه ریزی نماید.

سرپرست فرمانداری نکا در پایان با اشاره به انتقال گاز کیاسر - ساری گفت: دولت تدبیر و امید با هدف قطع وابستگی گازی به ترکمنستان و جلوگیری از قطعی گاز مشترکان مازندرانی در اوج مصرف بویژه در فصل پائیز و زمستان، بیش از یکهزار میلیارد تومان هزینه کرد ، و امروز شاهدیم که مشعل گاز در برخی از روستاهای بخش هزارجریب روشن شد، که باید به اطلاع مردم رسانده شود، تا قدردان این نعمت باشیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار