جابجایی مواد مخدر به مازندران در قالب تور خانوادگی\

جابجایی مواد مخدر به مازندران در قالب تور خانوادگی

  • کد خبر: 213548
  • چاپ
  • انتشار: 17 مرداد 1397 - 20:37

استنادنیوز؛متهمان را که قصد حمل و جابجایی مواد مخدر با دو دستگاه خودروی ال 90 و ام وی ام در قالب یک تور خانوادگی به مازندران را داشتند شناسایی کردند

به گزارش پایگاه خبری پلیس مازندران ، سرهنگ پاسدار علیرضا ثقفی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر در مازندران، موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، متهمان را که قصد حمل و جابجایی مواد مخدر با دو دستگاه خودروی ال 90 و ام وی ام در قالب یک تور خانوادگی به مازندران را داشتند شناسایی کردند.

ثقفی تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضایی، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های بهشهر و میاندورود خودروهای این باند سوداگر مرگ را حین تردد در محور مواصلاتی میاندورود به بهشهر متوقف کردند.

وی از دستگیری هفت نفر از اعضای این باند در این عملیات خبر داد و گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده از خودروهای این باند 32 کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مواد مخدر مازندران خاطرنشان کرد: تبلیغات اغواگرایانه مافیای مواد مخدر درباره تاثیرات مثبت مواد مخدر برای تقویت حافظه باعث بوجود آمدن اعتیاد و مشکلات زیاد زندگی برای فرد، خانواده و جامعه می‌شود



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار