۵۱ هزار متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در مازندران افتتاح شد\

۵۱ هزار متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در مازندران افتتاح شد

  • کد خبر: 213750
  • چاپ
  • انتشار: 06 شهریور 1397 - 11:39

استنادنیوز؛همزمان با چهارمین روز از هفته دولت 51 هزار متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در سطح استان مازندران به صورت نمادین در ساری افتتاح شد

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت و با حضور استاندار و معاون عمرانی استانداری مازندران، مدیرعامل آبفاشهری استان، فرماندار و جمعی از مسوولان شهرستانی، ۵۱ هزار متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در سطح استان مازندران به صورت نمادین در ساری افتتاح شد.

مهندس اسلامی استاندار مازندران در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش کارکنان این شرکت در تامین و توزیع آب شرب گفت: مردم این استان شایسته آب گوارا و سالم برای شرب هستند.

استاندار مازندران، در بخش دیگری از سخنانش به برخورداری ۱۳ درصدی مردم استان از طرحهای فاضلاب اشاره و تصریح کرد: با اجرای طرحهای جمع آوری و تصفیه فاضلاب در مازندران این عقب ماندگی جبران می شود.

مهندس اسلامی با بیان اینکه اجرای این طرحها به سلامت مردم نیز کمک می کند خاطرنشان کرد: امید می رود تا سال ۱۴۰۰ شاهد توسعه و گسترش در بخش آب و فاضلاب شهری و روستایی باشیم.

وی با اشاره به کمبود منابع مالی در کشور، افزود: برای جبران عقب ماندگی استان باید حرکت جهادی صورت گیرد.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران نیز در سخنانی به افتتاح ۵۱ هزار متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در سطح استان از ابتدای سال ۹۷ تا کنون اشاره و تصریح کرد: به منظور تامین آب شرب سالم و بهداشتی و کاهش هدر رفت آب۳۰ هزارمتر توسعه و ۲۱ هزار متر اصلاح شبکه در اقطار ۶۳ تا ۳۰۰ میلی متری در سطح استان انجام شد.

اعتبار صرف شده برای اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی ۸۶ میلیارد ریال می باشد که بیش از ۱۰ هزار خانوار از مزایای این طرحها بهره مند شدند.

در این مراسم با بیان اینکه ۱۲ کیلومتر خطوط اصلی آبرسانی با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد ریال در سطح این شهر افتتاح شد.

این طرح با هدف افزایش تامین آب مناطقی که با افت فشار آب مواجه اند با استفاده از ظرفیت تصفیه خانه آب سلیم بهرامی، اجرایی شد



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار