وداع با شهید مدافع حرم در بهشهر\

وداع با شهید مدافع حرم در بهشهر

  • کد خبر: 213872
  • چاپ
  • انتشار: 21 شهریور 1397 - 10:40

استنادنیوز؛پیکر پاک شهید سید سجاد خلیلی همزمان با دومین روز از ماه محرم الحرام از مقابل بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهر تشییع در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد

شرکت کنندگان در این آئین ضمن قرائت فاتحه و گلباران پیکرمطهر این شهید سرافراز، با اهداف و آرمان های والای شهیدان تجدید میثاق کردند.
مشاور فرماندهی نبرد با تکفیری‌ها در سوریه در این مراسم با گرامیداشت نام و یاد همه شهدای مدافع حرم گفت: شهدای مدافع حرم با دفاع از حرم اهل بیت (ع) در سوریه در واقع از اسلام و انقلاب دفاع کردند.
حجت الاسلام محمدکاظمی کیاسری افزود : همواره گفته ایم و بارها اعلام می کنیم که ما مدیون شهدا و خانواده های آنان هستیم و اگر مدافعان حرم نبودند ما حرمی نداشتیم.
وی گفت: شهدای مدافع حرم مدافعان واقعی عاشورا بودند و حضورشان در سوریه و حضور امروزشان در محرم، بیانگر همین مساله و ادعا است و تلاش برای زنده نگه داتشن نام و یاد همه شهدا و شهدای مدافع حرم مهمترین وظیفه ماست و باید با ولایتمداری و قرار گرفتن در مسیر ولایت، ادامه دهنده راستین خون شهدا باشیم.
پیکر پاک شهید سید سجاد خلیلی قرار است ساعت 9 صبح فردا چهارشنبه همزمان با دومین روز از ماه محرم الحرام از مقابل بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهر تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شود.
شهید خلیلی متولد سال 1372 در روستای ' متکازین ' واقع در بخش کوهستانی شهرستان بهشهر است.
وی عضو لشکر 25 کربلا مازندران بود که در دومین اعزامش به سوریه در تاریخ 21 فروردین 1395 در درگیری با داعش در جنوب سوریه به همراه همرزمانش محمدتقی سالخورده و حسین بوّاس به شهادت رسید.
مازندران همزمان با ماه محرم امسال میزبان 2 شهید مدافع حرم در بهشهر و بابلسر است.
سردار شهید سید جلال حبیب‌الله‌پور از رزمندگان لشکر عملیاتی 25 کربلای مازندران از بابلسر هم روز دوشنبه 31 فروردین‌ ماه 1394 در سوریه به شهادت رسید.
مراسم وداع با این شهید سرافراز نیز چهارشنبه شب و مراسم تشییع جنازه اش هم روز پنجشنبه در بابلسر برگزار می شود.
شهرستان بهشهر در شرق مازندران علاوه بر 800 شهید انقلاب و دفاع مقدس ، سه شهید هم برای دفاع از حرم خاندان اهل بیت (ع) در سوریه تقدیم کرد و شهید سردار جاویدالاثر رحیم کابلی و شهیدان بهمن قنبری و شهید سید سجاد خلیلی از شهدای مدافع حرم شهرستان بهشهر هستند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار