اسلامی استانداری که در سایه بازی های سیاسی برخی افراد تنها به مردم مازندران می اندیشد\

اسلامی استانداری که در سایه بازی های سیاسی برخی افراد تنها به مردم مازندران می اندیشد

  • کد خبر: 213946
  • چاپ
  • انتشار: 30 شهریور 1397 - 23:27

استنادنیوز؛ باید تقدیر کرد از محمد اسلامی استاندار  مازندران ، مردی که اصالت مازندرانی ندارد اما باید اعتراف کرد از بسیاری از مسئولان مازندرانی   ،مازندرانی تر است و دغدغه #مازندران دارد.

درسايه ناامیدی و نگرانی اهالی خوب روستای #شعیب کلایه تنکابن مبنی بر اینکه از مدت ها قبل بنر #مزایده باغ چای شعیب کلایه  بر سردرب این باغ نصب شده و در آستانه #فروش قرار گرفت اما هیچ همتی برای #جلوگیری از این اقدام در بین #مسئولان شهرستان وجود ندارد مردم از طریق #مطالبات مردمی به #استاندار مازندران و #مشاور و مسئول پیگیری ویژه استاندار متوسل شده و از ایشان درخواست کمک کردند.

زمانی که مردم با ما هم صحبت شده و درخواست #کمک کردند  هیچگاه  چنین تصور نمی کردند #استاندار مردمی مازندران  به سرعت پیگیر رفع مشکل آنها شده و مردم خوب این روستا را از این  نگرانی نجات دهد.

باید تقدیر کرد از محمد #اسلامی استاندار  مازندران ، مردی که #اصالت مازندرانی ندارد اما باید اعتراف کرد از بسیاری از #مسئولان مازندرانی   ،مازندرانی تر است و دغدغه #مازندران دارد.

استانداری که به درستی #صدای مردم خود را می شنود و با آنها #همصدا می شود.

استانداری که در سایه بازی های #سیاسی برخی افراد تنها به مردم خود می اندیشد و در صدد است تنها زمینه #رضایتمندی مردم خود را فراهم کند.

 به واقع باید #تقدیر کرد از #عسگری مشاور و مسئول پیگیری ویژه استاندار مازندران ،فرزند شایسته تنکابن که به  مانند دیگر #مسئولان این شهرستان ، آنهایی که تنها از مردم مداری #شعار با مردم را سرداده اما از حال و دغدغه مردم #بی خبر هستند نبوده بلکه بدون شعار و با #تعصب #پیگیر  دغدغه مردم این شهرستان شده تا از نگرانی انها بکاهد.

 به راستی آیا  این نگاه و این همیت #استاندار مازندران و #مشاور ایشان  شایسته #تقدیر نیست؟

به راستی چرا بعضی از #مسئولان  ،آنهایی که تنها در میتینگ های #تبلیغاتی از مردم و با مردم بودن سخن می گویند ،اینچنین به راحتی از #مشکلات مردم عبور کرده  اما در مقابل افرادی اینچنین با تعصب پیگیر مشکلات مردم می شوند؟

ای کاش برخی از #مدیران ما به جای اینکه در پی بوق و #کرنا کردن نشست ها و جلسات بی حاصل خود بودند کمی در بین مردم حضور یافته،  از نزدیک مشکلات آنها را لمس و پیگیر #رفع مشکلات می شدند.
  امروز #استاندار مازندران از آن حیث محبوب مردم است که برای شنیدن و دیدن مشکلات مردمی پیک و #مامور #اعزام نمی کند بلکه خود در بین #مردم حضور یافته و با آنها هم صحبت می شود تا بداند خواسته مردم مازندران از ایشان چیست



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار