نواخته شدن زنگ المپیاد ورزشی درون مدرسه ای استان\
  • توسط مدیرکل آموزش و پرورش مازندران صورت گرفت؛

نواخته شدن زنگ المپیاد ورزشی درون مدرسه ای استان

  • کد خبر: 214426
  • چاپ
  • انتشار: 28 مهر 1397 - 20:42

استنادنیوز؛در مراسمی که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ساری و دیگر مسئولان برگزار شد، زنگ المپیاد ورزشی درون مدرسه ای توسط مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نواخته شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در این مراسم که در دبیرستان دخترانه فرزانگان ناحیه 2 ساری برگزار شد، گفت: دانش آموزان باید در راستای این فرموده مهم مقام معظم رهبری حرکت کرده و 3 محور تحصیل، تهذیب و ورزش را در رأس امور خود قرار دهند.

«عسکری نیکزاد» با تأکید بر اهمیت ورزش برای دانش آموزان افزود: امروزه در دنیایی زندگی می کنیم که تحرک افراد کم شده و در سبک زندگی ما غذاهای پرچرب با کالری بالا وجود دارد. این سبک زندگی موجب چاقی و بیماری هایی می شود که نیاز است در این سبک زندگی تجدید نظر کنیم.

وی با اشاره به ضرورت اتخاذ رویکرد سلامت محور در زندگی کودکان و نوجوانان، تصریح کرد: از محورهای مهم این تجدید نظر و تحول در سبک زندگی، مصرف غذاهای سالم و کم کردن فست فود و همچنین ورزش منظم است که می تواند در سلامت افراد به ویژه دانش آموزان بسیار تأثیرگذار باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، ورزش قهرمانی را از شاخص های مهم این استان قهرمان پرور دانسته و ابراز کرد: مازندران از مدال آورترین استان ها است و همه می دانیم که اغلب ورزشکاران بزرگ از مدارس شروع کرده و ورزش آموزشگاهی مقدمه ای برای ورزش قهرمانی محسوب می شود.

در این مراسم زنگ المپیاد ورزشی درون مدرسه ای استان مازندران توسط نیکزاد نواخته شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار