مدیرکل آموزش و پرورش استان خودسری کرده و تلفن رو خاموش کرد\

مدیرکل آموزش و پرورش استان خودسری کرده و تلفن رو خاموش کرد

  • کد خبر: 214594
  • چاپ
  • انتشار: 07 آبان 1397 - 09:55

عبدالله رضیان گفت: عزل مدیر آموزش و پرورش نشان از بدقولی و رفتار دوگانه و حکایت از بی‌صداقتی دارد و معاون پارلمانی وزیر با عذرخواهی و اظهار شرمندگی مدعی شد که مدیران استانی آنان خودسری کرده و مدیرکل استان تلفن همراه خود را خاموش کرده است.

به گزارش استناد؛ بعد از آنکه سیدمحمد رسولی، مدیر سابق این اداره که ازقضا در کار خود موفق هم بوده بنا به دلایلی نامشخص به یکباره از سمت خود عزل شد و مهران شریفی جایش را گرفت.

اما عمر مدیریتی شریفی هم دوام چندانی نداشت و باز هم در سکوت خبری، وی نیز از سمت خود عزل شد و جایش را به اصغریان معاونش داد تا مدیر جدید معرفی شود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که این عزل و نصب به بعضی مسائل حاشیه‌ای مربوط به همایشی که ماه‌ها قبل از سوی اداره آموزش و پرورش قائم‌شهر برگزار شد، مربوط می‌شود.

در پی این اتفاق و سمت و سوی این همایش به نمادهای شاهنشاهی، سیدعلی ادیانی نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس سکوت نکرد و این مسئله را در صحن علنی مجلس عنوان کرد.

عبدالله رضیان دیگر نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس نیز با بیان اینکه برخورد ناشایست وزارت آموزش و پرورش با مدیر آموزش پرورش قائم‌شهر به بهانه سخنرانی دکتر برومند در همایش سبب عزل وی شد، اظهار کرد: بنده تمام تلاش خود را در مذاکره با وزیر و مقامات ملی دیگر کشور به‌عمل آورد‌ه‌ام و قول حتمی وزیر و معاون پارلمانی وی این بوده که جابه‌جایی منتفی شده است.

وی افزود: حال عزل مدیر آموزش و پرورش نشان از بدقولی و رفتار دوگانه و حکایت از بی‌صداقتی دارد و معاون پارلمانی وزیر با عذرخواهی و اظهار شرمندگی مدعی شد که مدیران استانی آنان خودسری کرده و مدیرکل استان تلفن همراه خود را خاموش کرده است.

رضیان تصریح کرد: متأسفانه مسؤولان محلی در مذاکره با وزارت آموزش و پرورش ترجیح دادند با سیاسی‌کاری به نوعی در این ماجرا آقای شریفی را مقصر قلمداد کنند که جای تأمل بسیار دارد و به‌نظر می‌رسد به‌جای اینکه خدا را در نظر بگیرند خودشان را در نظر گرفته‌اند.

ویدر پایان گفت: برای احقاق حق اخلاقی مردم حوزه انتخابیه و شخص آقای شریفی با جدیت موضوع را از مجاری قانونی پیگیری خواهم کرد./فارس



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار