مانور مدیریت بحران و پدافند غیر عامل در آبفار مازندران برگزار شد\

مانور مدیریت بحران و پدافند غیر عامل در آبفار مازندران برگزار شد

  • کد خبر: 214691
  • چاپ
  • انتشار: 13 آبان 1397 - 12:48

استنادنیوز؛مانور مدیریت بحران و پدافند غيرعامل در راستای مقابله با حوادث احتمالي و غير مترقبه و تهديدهاي ناشي از آنها با آمادگي لازم و به کارگیری تجهيزات مورد نیاز در آبفار مازندران برگزار شد


به گزارش اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران؛ به مناسبت هفته پدافند غیر عامل مانوری به همین منظور برای مقابله با حوادث و مخاطرات احتمالی ناشی از سيل،زلزله و .... در شرکت برگزار شد.
مهندس اسدا.... نعمتی مدیر پدافند غیر عامل و مقابله با بحران شرکت در حاشیه این مانور طی گفتگویی اظهار داشت: پدافند غيرعامل يعني اينكه براي مقابله با حوادث احتمالي و غير مترقبه و تهديدهاي ناشي از آنها بتوانيم با آمادگي و تجهيزات لازم حوادث و مشكلات ناشي از آنها را مدیریت کنیم به همین منظور و با توجه به شرايط توپوگرافي استان كه مستعد سيل،زلزله،خشكسالي و...مي باشد، آزمون میزان آمادگی همکاران جهت خروج در شرایط اضطراری ناشی از وقوع حوادث طبیعی و غیرطبیعی نظیر زلزله، آتش سوزی و نیز تمرین و ممارست گروه¬های امدادی در راستای کمک به افراد آسیب دیده به منظور کاهش آسیب¬های وارده و به حداقل رساندن تلفات مالی و جانی با آمادگي لازم و تجهيزات كامل در مرکز شرکت برگزار شد.
وی افزود: این مانور با هدف ایجاد آمادگی و افزایش توان عملیات کارکنان جهت مقابله با شرایط اضطراری و خروج سریع از اماکن،فرهنگ سازی و نهادینه کردن موضوع شرایط اضطراری ، ارزیابی همکاری کارکنان با عوامل اجرایی، ارتقاء هماهنگی و تعامل در شرایط اضطراری همچنین ارزیابی و فرهنگ سازی به منظور اهمیت مدت زمان خروج از محل و محیط کار به مکان تعیین شده در مواقع خاص و بررسی نقاط ضعف و قوت برگزار شد تا بتوانیم آمادگي روبرو شدن در شرايط بحراني واقعی را داشته باشيم.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار