مسوولان برای رفع مشکلات جامعه باید تفکر بسیجی داشته باشند\

مسوولان برای رفع مشکلات جامعه باید تفکر بسیجی داشته باشند

  • کد خبر: 215050
  • چاپ
  • انتشار: 06 آذر 1397 - 08:12

استنادنیوز؛ مهندس عابدین نقیبی اظهار داشت:دولتمردان و مسوولان برای رفع مشکلات جامعه باید دستورات و تفکرات بسیجی را به‌کار گیرند چرا که با تفکر بسیجی مشکلات جامعه مرتفع خواهد شد.

عضو مجمع عالی نخبگان استان مازندران در گفت و گو با استنادنیوز بیان داشت: شرایط امروز کشور ما شرایط جنگی است اما جنگ آن روز یک معنا داشت و امروز معنای دیگری دارد. آن روز آن‌ها یک خاکریز داشتند و ما نیز یک خاکریز داشتیم و تکلیف ما مشخص بود اما امروز شرایط، شرایط جنگ اقتصادی است و مشکلات بزرگ‌تری وجود دارد که با توپ و تفنگ نیست بلکه با روش‌های دیگر است.

مهندس نقیبی افزود : امروز بیش از هر روزی نیاز به انسجام و وحدت داریم. تجلی انسجام، وحدت و همدلی دربسیج است.

وی در ادامه اظهار داشت: از خود گذشتگی و توجه به منافع ملی موجب موفقیت و مرتفع شدن مشکلات در کشور خواهد شد و به طور قطع توجه به منافع شخصی نمی‌تواند راهگشا باشد.

وی تصریح کرد: همواره در برابر تهدیدها، فشارها، تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان 2 عامل مهم رهبری بی‌بدیل و حضور مردم با تفکر بسیجی و جهادی و انقلابی موجب موفقیت کشور ایران اسلامی در جهان بوده است.

این فعال سیاسی و اجتماعی با تأکید بر اینکه مسوولان نیز باید تفکرات بسیجی و توجه به منافع ملی و پیروی از رهبری را همواره دنبال کنند، افزود:بسیجی به مسائل روز آگاهی و آشنایی دارد و آگاهی بسیجی به مسائل و مطالب روز موجب آن بوده که دشمنان و استکبار هر نوع سلاح و تجهیزاتی را که به‌کار می‌گیرند، به در بسته بخوردند چرا که بسیج روبروی آنان ایستاده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار